یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
انتشارات علمی دانشگاه آزاد کرمان موفق به کسب مجوز نشر دیجیتال شد

رئیس اداره انتشارات علمی، کتب و فصلنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به عنوان سومین واحد دانشگاهی که در سطح کشور مجوز نشر دیجیتال را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب کرده است، معرفی شد.

حسین شهابی با حضور در غرفه ایبنا در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به اینکه انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد، اظهار کرد: این انتشارات واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان است و شورای انتشارات این دانشگاه پس از بررسی، ارزیابی و داوری و تایید نهایی آثار اساتید نیز نسبت به نشر این آثار اقدام می‌کند.

وی افزود: از سال ۱۳۸۷ تاکنون بیش از ۲۲۰ عنوان اثر از سوی این انتشارات منتشر شده که عمده کتاب‌ها در زمینه علمی و پژوهشی بوده که در اختیار دانشجویان و علاقه‌مندان به کتاب قرار گرفته است.

رئیس اداره انتشارات علمی، کتب و فصلنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با بیان اینکه ۵ عنوان جدید در دستور کار این واحد علمی قرار دارد، ادامه داد: انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تاکنون دو نوبت به عنوان ناشر فعال دانشگاهی در سطح کشور معرفی شده و هشت عنوان اثر برگزیده و ۱۶ عنوان شایسته تقدیر نیز در کارنامه افتخارات خود به ثبت رسانده است.

وی عنوان کرد: انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به عنوان سومین واحد دانشگاهی که در سطح کشور مجوز نشر دیجیتال را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب کرده است، معرفی شد.

شهابی با اشاره به ۵ عنوان نشر دیجیتال این انتشارات بیان کرد: رسانه برخط تلفن هوشمند، نشر دیجیتال مبتنی بر حامل، نشر دیجیتال برخط، تصدی رسانه برخط کاربرمحور و تکثیر حامل‌های دیجیتال محدود از سوی وزارت ارشاد مجوزهای لازم را کسب کرده است.

رئیس اداره انتشارات علمی، کتب و فصلنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان ادامه داد: ۶ عنوان مجله علمی - پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نیز فعال است که در حوزه‌های کشاورزی، تکنولوژی، زبان انگلیسی و پزشکی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها