دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
۲ هزار عنوان کتاب ثمره فعالیت ۲۵ ساله انتشارت «نوروزی»

مدیر انتشارات «نوروزی» گفت: ۲ هزار و ۱۵۹ عنوان کتاب، ثمره انتشارات «نوروزی» در طول ۲۵ سال فعالیت در حوزه چاپ و نشر است که برخی از این عناوین امسال در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

میلاد نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب تهران (ایبنا) با اشاره به اینکه انتشارات «نوروزی» بیش از دو دهه در حوزه نشر و چاپ در استان گلستان فعالیت می‌کند، اظهار کرد: انتشارات نوروزی در طول ۲۵ سال فعالیت خود در حوزه نشر و چاپ کتاب تاکنون بیش از ۲ هزار و ۱۵۹ عنوان کتاب منتشر کرده است.

وی افزود: این انتشارات به عنوان ناشر نمونه سال و جزو ۱۰۰ کارآفرین برتر کشور شناخته شده که یک سیمرغ طلایی نخبه کشوری را در پرونده افتخارات خود به ثبت رسانده است.

مدیر انتشارات «نوروزی» با اشاره به حضور خود در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور عنوان کرد: عمده فعالیت این نشر در حوزه روانشناسی، ورزشی، رمان و … است و این انتشارات با بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافته که ۴۰ عنوان آن تازه‌های این نشر است.

گفتنی است؛ انتشارات «نوروزی» واقع در سالن شبستان، راهرو ۲۵، غرفه ۶۴۵ در مصلی امام خمینی (ره) هم به صورت مجازی و هم به صورت فیزیکی فعالیت دارد.

سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور ناشران داخلی و خارجی و ناشرانی از ۲۵ استان کشور از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط