دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
کتاب «هزار و چهارصد و خیلی زود»؛ اثر ۱۲ نویسنده شیرازی رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب «هزار و چهارصد و خیلی زود» اثر ۱۲ نویسنده شیرازی در ششمین روز از برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم رونمایی از کتاب «هزار و چهارصد و خیلی زود» پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از دانشجویان و خبرنگاران و اسرای آزاد شده فلسطینی در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.

احمد الکومی در این مراسم با اشاره به اهمیت اتحاد دو ملت ایران و فلسطین در جبهه مقاومت و حمایت مردم ایران از مردم مظلوم غزه بیان کرد: این مراسم یک فرصت برای بیان مسئله فلسطین در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور ایران است.

وی افزود: مدت دو ماه است که کشور ایران مأمن من و خانواده من شده است و پس از طوفان‌الاقصی و مسائل رخ داده ما از فلسطین به ایران مهاجرت کردیم؛ ایران کشور دوست و حامی ملت فلسطین است و این حمایت ایران از مردم فلسطین جای تقدیر دارد.

این خبرنگار اهل غزه با اشاره به زیبایی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران عنوان کرد: کتاب یک سلاح است که می‌تواند در برابر دشمن مقاومت کند و با هر سبکی می‌تواند نمادی از مقاومت باشد، وجود غرفه فلسطین در قلب این نمایشگاه بیانگر این است که مسئله فلسطین در قلب مردم ایران قرار دارد.

وی عنوان کرد: انتشار کتاب و مجلات در زمینه مسئله مقاومت و فلسطین در این نمایشگاه چشم مرا نوازش کرد و این نمایشگاه یک مکان خوب برای تعریف و تبیین مسئله فلسطین خواهد بود.

الکومی با بیان اینکه خبرنگاران فلسطینی از افرادی هستند که در لیست اول حملات تروریستی قرار دارند، گفت: خبرنگاران فلسطینی سربازانی در خط مقدم مقاومت در برابر اشغالگران بوده و به علت اینکه این افراد راوی حقایق رخ داده در کشور فلسطین هستند، اشغالگران نیز تمام توان خود را به کار بردند تا این سربازان را شهید کنند.

کتاب «هزار و چهارصد و خیلی زود»؛ اثر ۱۲ نویسنده شیرازی رونمایی شد

وی ادامه داد: حدود ۱۵۰ خبرنگار در این جنگ شهید شدند و این بیانگر این است که رژیم صهیونیستی از روایت خبرنگاران فلسطینی هراس دارد؛ رژیم صهیونیستی از راویان جنایات اسرائیل و بیانگران حقیقت به دنیا واهمه دارد.

این خبرنگار غزه با اشاره به خبرنگاری از فلسطین که تمام اعضای خانواده خود را در این جنگ از دست داده است، تصریح کرد: خبرنگارانی در فلسطین فعالیت می‌کنند که خانواده خود را در این جنگ از دست داده‌اند، اما همچنان به فعالیت خود ادامه داده تا بتوانند حقیقت مسئله فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

وی ادامه داد: من یک خبرنگار فلسطینی هستم که به ایران آمدم؛ من به عنوان یک خبرنگار باید راوی حقیقت این جنگ در ایران باشم.

الکومی با اشاره به آینده طوفان الاقصی تصریح کرد: مقاومت یک هنر است و مردم فلسطین هنرمندانه در این عرصه در حال مقاومت هستند؛ مقاومت ما یک مقاومت مسلح و جامع است و بخشی از مقاومت نیز به صورت هنری نیز بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: در غزه بسیاری از هنرمندان به دلیل حملات تروریستی به شهادت رسیدند؛ آثار هنری بسیاری از این هنرمندان همچون سلاحی کوبنده باعث شد رژیم تروریستی تاکنون ۲۴ نویسنده و ادیب را شهید کند و بیش از ۴۰ ناشر غیرفعال شوند، این خود نشانه کافی‌ای است که رژیم صهیونیستی فرهنگ و هنر فلسطین را هدف قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط