سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۵
ارسال 50 مقاله به دبيرخانه جشنواره علامه حلي

مسوول پيگيري و ارسال آثار بخش علمي سومين جشنواره علامه حلي از ارسال 50 مقاله تاكنون به دبيرخانه اين جشنواره خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به اين جشنواره از 20 خرداد تا 20 آذر ماه اعلام شده است. چكيده مقالات پس از گزينش در قالب كتاب منتشر خواهد شد.\

محسن طالبي در گفت‌و گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، تصريح كرد: فراخوان مقاله سومين جشنواره علامه حلي به مراكز پژوهشي و معاونت‌هاي پژوهشي ارسال شده، اما تبليغات آن به صورت كامل صورت نگرفته است.

وي با اشاره به تحولات اساسي كه براي ثبت آثار در اين جشنواره صورت گرفته است، اظهار داشت: در بخش علمي و اجرايي سومين جشنواره علامه حلي، نواقص فرم‌ها و معيارهاي ارزيابي آثار برطرف شده و ارزياب‌هاي آثار نيز از ميان كارشناسان ارشد و دكتراي هر رشته انتخاب مي‌شوند.

طالبي با تاكيد بر اين كه مقالات حوزه رشته‌هاي علوم انساني در اين همايش پذيرفته مي‌شوند، يادآور شد: در بخش اجرايي هر اثر پس از ارسال به دبيرخانه، در برنامه نرم‌افزاري ثبت و اطلاعات آن وارد شبكه مي‌شود. در دوره پيشين 2400 اثر به دبيرخانه ارسال شد كه چكيده مقالات آن در قالب كتاب منتشر خواهد شد.

مسوول پيگيري و ارسال آثار بخش علمي سومين جشنواره علامه حلي در پايان اظهار داشت: زمان دقيق برگزاري همايش هنوز مشخص نشده است. 

علاقه‌مندان براي ارسال مقاله مي‌توانند آثار خود را به صندوق پستي 185/37165 ارسال كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط