ارسال اين مطلب به دوستان
(( فروش یارانهای کتاب به سازمانها و نهادها از روز چهارم نمایشگاه ))
اهالی کتاب سلبریتی میلیاردر ندارند
چرا سازمانها و نهادها از طرحهای فصلی خانه کتاب حمایت نمیکنند؟!
شهرکهای صنعتی؛ هدف جدید قاچاقچیان کتاب و دختران کولهبهدوش
گلایهمندی نویسندگان ترک از نبود کپیرایت در ایران/ مذاکره برای رفع اختلافات در نمایشگاه کتاب تهران
زارع: بیشترین تغییرات در آینده نشر مربوط به بخش فروش خواهد بود
سنگری: کتابفروشان برای بقا باید به کتابشناسی برسند
احتمال حذف ناشر و جایگزینی پلتفرمهایی مانند آمازون
محمدی: کتابهای گویا در جهان رشد چندصد درصدی داشته است
ببران: رسانهها کتاب و کتابخوانی را «برجستهسازی» کنند
فرقانی: تبلیغات کتاب باید در زمره «آگهی در خدمت عمومی» قرار گیرد
مدقق: فارغالتحصیلان روابطعمومی به صنعت نشر وارد شوند
ضرورت برندسازی، ایجاد کمپین تبلیغاتی و تجاریسازی در بازار کتاب
ناشران دولتی در جستجوی جایگاهی متمایز
عضویت در قانون کپیرایت قدم نخست در مسیر برندینگ است
بازاریابی استراتژیک فرهنگی و برندینگ کتاب
ناشران باید اخلاق و آداب برندینگ را بیاموزند