سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۷
تازه‌هاي نشر بنياد شهيد اصفهان در راهند

معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی سازمان بنیاد شهید استان اصفهان، چاپ بیش از 50 عنوان کتاب را در کارنامه خود دارد. اداره انتشارات این معاونت تا پایان فصل بهار 2 عنوان کتاب بر اساس خاطرات 2 آزاده و جانباز دفاع مقدس منتشر خواهد کرد.\

داریوش وکیلی، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار داشت: این کتاب ها با عنوان‌های "اردوگاه اطفال" و "تنفس طلایی"، به ترتیب خاطرات قدرت الله محرابی از دوران اسارت در اردوگاه های ارتش متجاوز صدام و خاطرات رمضانعلی کاووسی، جانباز 70 درصد دفاع مقدس را دربر دارند.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته کتاب های" مدرسه ای برای فردا"، "امر به معروف و نهی از منکر از دیگاه شهیدان"، "راز ماندگاری"، "پنجره ای رو به بهشت"، "خاطرات شهید مجید کبیرزاده"، "خاطرات شهید سروان حسين علي صفری"، "زندگی‌نامه سردار شهید تقی جراح"، جلد سوم مجموعه "14 گل شقایق" و "طائران قدسی و چهل چراغ هنر" در 4 جلد توسط این معاونت چاپ و منتشر شده است.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به چاپ بیش از 50 عنوان کتاب توسط اداره انتشارات و اطلاع رسانی این معاونت، تصریح کرد: ترویج فرهنگی ایثار و شهادت در سطح جامعه، عمق بخشی به این فرهنگ غنی و همچنین آشنا کردن نسل های سوم و چهارم بعد از انقلاب با فرهنگ جهاد ، ایثار و شهادت از جمله اهداف چاپ و نشر کتاب در این حوزه است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    من تاكنون دو كتاب شعر نوشته ام يكي ترجمه قرآن كريم را به شعر در آورده ام و ديگري كتاب چيستان شعر است براي چاپ ناشر از من طلب پول كرده است. و نمي توانم آنرا تامين كنم . فرزند شهيد و اهل نجف اباد هستم . بنياد هم گفته چو ن كتابهاي تو مربوط به شهيد و شهادت نيست حمايت مالي نمي كنيم آيا چگونه مي توانم از طريق بنياد كمك مالي براي چاپ اين كتابها بگيرم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط