جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶
فروش 6000 جلد كتاب "معارف انقلاب" در نمايشگاه 24

كتاب "معارف انقلاب" نوشته عليرضا مختارپور تحليل دوران حاكميت طاغوت و ويژگي‌هاي آن دوران، مبارزات ملت ايران به رهبري امام خميني‌(ره) و ويژگي‌هاي رهبري ايشان را شامل مي‌شود. در روزهاي سپري شده از برگزاري نمايشگاه كتاب، 6000 هزار جلد از اين اثر در غرفه موسسه پژوهشي فرهنگي انقلاب اسلامي به فروش رسيده است./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) "معارف انقلاب" پرفروش‌ترين اثر عرضه شده موسسه پژوهشي فرهنگي انقلاب اسلامي در بيست‌وچهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران است.

در حالي كه 6000 هزار جلد از اين اثر به فروش رسيده، به گفته يكي از دست‌اندركاران نشر موسسه پژوهشي فرهنگي انقلاب اسلامي، احتمالا سومين چاپ كتاب "معارف انقلاب" به روز پاياني نمايشگاه 24 مي‌رسد.

اين اثر به تحليل دوران حاكميت طاغوت و ويژگي‌هاي آن دوران، مبارزات ملت ايران به رهبري امام خميني‌(ره) و ويژگي‌هاي رهبري ايشان، اصول و محكمات، دستاوردها، آثار و بركات، اركان و پيام‌هاي انقلاب، توطئه‌ دشمنان در به انحراف كشيدن و نابودي انقلاب و همچنين وظيفه مردم و نسل‌هاي آينده در شناخت و پاسداري انقلاب اسلامي، اختصاص دارد.

در اين كتاب 1049 صفحه‌اي بيش از 400 فراز از ديدگاه‌هاي مقام معظم رهبری با موضوع انقلاب اسلامي كه در طول بيش از 20 سال گذشته در ديدارها، سخنراني‌ها و خطبه‌هاي نماز جمعه بيان شده، گرد‌آوري و توسط موسسه پژوهشي فرهنگي انقلاب اسلامي (دفترحفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله العظمي سيدعلي خامنه‌اي) منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها