فتحالله فروغي با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: مخاطبان در اين دوره با مراحل سهگانه توليد كتاب شامل توليد فرهنگي، توليد هنري و فني و توليد چاپي آشنا ميشوند.
وي ادامه داد: آموزش مباحثي چون روابط عمومي در نشر، نيازسنجي و بازاريابي از ديگر مطالبي اند كه با تغييراتي در متون آموزش نيز در اين دوره گنجانده شده اند.
فروغي با بيان اينكه مباحث نوين صنعت نشر نيز توسط استادان اين رشته ارايه ميشوند، اظهار كرد: فروش اينترنتي و توليد كتاب الكترونيك به عنوان يكي از مباحث مغفول حوزه كتاب، مورد بحث و بررسي قرار ميگيرد.
وي تصريح كرد: موضوعات ديگري مانند قوانين و مقررات اداري (قانون كار)، توليد چاپي، انبارداري، توزيع و فروش، روابط عمومي در نشر، قراردادها، اهميت و ضرورت آنها نيز در اين دوره آموزش داده ميشوند.
به گفته فروغي،بيست و سومين دوره آموزش كوتاه مدت صنعت نشر سوم خرداد ماه در اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران برگزار ميشود.
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۴
نظر شما