به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) نگاهي به نخستين نمايشگاه چاپ ديجيتال و نشر روميزي، گفتوگو با شركتكنندگان و مسوولان برگزاري اين نمايشگاه در صدر مطالب اين نشريه قرار دارد.
در مقالهاي با عنوان «روشهاي مديريت چاپخانه» به موضوعاتي چون آگاهي مدير چاپخانه از روشهاي تحقيق بازار و تخصص در كار و گستردههاي بازار اشاره شده است.
گزارشي درباره برگزاري نخستين نمايشگاه چاپ و بستهبندي قم، نقاط ضعف، كاستيها و ... از ديگر مطالب اين نشريه است.
گفتوگو با محمدهادي رمضاني به عنوان يكي از چهرههاي ماندگار تاريخ چاپ كشور، تجربهها، ديدهها و آرزوهايش را ميتوان ديگر مطلب اين نشريه معرفي كرد.
«تبليغات بيثمر» عنوان مقاله ديگر اين نشريه است كه به دلايل اثربخش نبودن تبليغات در شركتها و بر عموم مردم ميپردازد.
نشريه «چاپ و نشر» هر سه هفته يكبار به مديرمسوولي ابراهيم احمدزاده منتشر ميشود.
یکشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶
نظر شما