دوشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۵
«سید موسی صدر» بر میز نقد «تفکر از نمای نزدیک»

نخستين نشست از سلسله جلسات ماهانه نمایش، نقد و بررسی فیلم‌ با محور زندگی‌نامه شخصیت‌ها با عنوان «تفکر از نمای نزدیک» با مشارکت موسسه امام موسی صدر، چهارشنبه(22 تیرماه) در خانه موزه دکتر شریعتی برگزار می‌شود./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه امام موسی‌صدر، این خانه موزه، نشست نخست خود را به نقد و بررسی فیلم «سید موسی» به کارگردانی روح‌الله حسینی که براساس زندگی و شخصیت امام موسی صدر ساخته شده است، اختصاص مي‌دهد.

امام موسی‌صدر، موسس جامعه مقاوم و مقاومت لبناني در برابر تجاوزات اسرائيل، از دانش‌آموختگان حوزه علميه قم و نجف بود كه تحصيلات دانشگاهي خود را در دانشگاه تهران به انجام رساند. واحد انتشارات موسسه فرهنگي ـ تحقيقاتي امام موسي‌صدر كه در راستاي ترويج انديشه‌هاي اين مبارز ديني فعاليت دارد، تاكنون 26 عنوان كتاب از آثار امام موسي‌صدر را به زبان فارسي منتشر كرده است. 

نخستين نشست از سلسله نشست‌های «تفکر از نمای نزدیک» با حضور کارشناسان و نقادانی نظير «محمدعلی مهتدی» و «شهرام خرازی‌ها» با مشارکت موسسه امام موسی صدر برگزار می‌شود. 

اين نشست علمي ـ تخصصي چهارشنبه(22 تیرماه) از ساعت 18 تا 20 در محل خانه موزه دکتر علی شریعتی برپاست.  

علاقه‌مندان برای حضور در این سلسله نشست‌ها می‌توانند به خانه موزه شریعتی واقع در خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان دکتر حسین فاطمی، کوچه نادر، شماره 9 مراجعه كنند یا با شماره‌هاي 66945151 و 66565565 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها