سه‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۲
انگيزه نويسندگان نظامي نشان از استعداد خلق آثار فاخر دارد

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح معتقد است: محققان و نويسندگان نظامي، انگيزه‌ بالايي براي خلق آثار فاخر دارند. بايد ساز و كارهاي مناسب‌ براي آنان به وجود آيد تا استعداد این مجموعه به خوبی بروز و ظهور پيدا كند./

سردار سرتیپ پاسدار سيد مسعود جزايري در حاشیه اختتاميه هفتمين همايش انتخاب كتاب سال سپاه و پاسداران اهل‌قلم، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به ارزیابی جایگاه نویسندگان نظامی پرداخت و گفت: خوشبختانه نه تنها در حوزه تدوین آثار دفاع‌مقدس، بلکه در همه عرصه‌ها، يك تلاش دسته‌جمعي توسط پاسداران اهل‌قلم و به عبارت بهتر، مجموعه‌اي از نيروهاي مسلح صورت گرفته است.

وي با اشاره به برگزاري همايش اندیشه و قلم ارتش در هفته اخیر تصریح کرد: نویسندگان نظامی در حال حاضر، در همه عرصه‌ها مانند فني ـ مهندسي، پزشكي، اجتماعي، فرهنگي، سياسي و دفاع‌مقدس، تلاش‌ زیادی انجام می‌دهند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح تاکید کرد: این محققان و نويسندگان، انگيزه‌هاي بالايي براي خلق آثار فاخر دارند و برگزاری همایش‌هایی مانند پاسداران اهل‌قلم در افزایش این انگیزه موثر خواهند بود. اما در عين حال نبايد به اين مقدار بسنده كنيم.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: بايد ساز و كارهاي مناسب‌تري براي محققان، پژوهشگران و نويسندگان به وجود آيد تا استعدادهاي آنان به خوبی بروز و ظهور پيدا كنند. به طور قطع برپایی چنين جشنواره‌هايي باعث قوت و استحکام اين سامانه‌ها خواهد شد.

آيين اختتاميه هفتمين همايش انتخاب كتاب سال سپاه و پاسداران اهل‌قلم، بيستم تير ماه 90 به همت معاونت فرهنگي و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط