شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۰
ارايه آثار برگزيده جشنواره‌هاي قرآني در نمايشگاه قرآن

مركز هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني كشور آثار برتر تعدادي از جشنواره‌هاي قرآني «آيات» را كه چند روز پيش به اتمام رسيده‌اند در غرفه‌اي از نمايشگاه قرآن كريم در معرض ديد عموم قرار داده است.*

عليرضا سعيدي، مدير بخش مركز هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين مطلب اظهار كرد: 
بيست‌و دو جشنواره قرآني «آيات» در سطوح ملي، بين‌المللي در سطح كشور در حال برگزاري‌اند. تعدادي از اين جشنواره به اتمام رسيده‌اند كه آثار آنها در نمايشگاه قرآن ارايه مي‌شود. ساير جشنواره‌ها، مراحل پاياني خود را سپري مي‌كنند و در آينده نزديك آثار منتخب اين جشنواره‌ها نيز معرفي خواهند شد.

وي توضيح داد: در اين بخش از نمايشگاه فعاليت‌ها و خدمات فرهنگي مركز هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني كشور به جامعه قرآني معرفي مي‌شود. اين مركز با شناساندن ادارات و دبيرخانه‌هاي خود مي‌كوشد بازديدكنندگان را با شيوه خدمات قرآني‌اش آشنا سازد.

سعيدي در پايان گفت: معرفي خادمان قرآن كريم، معرفي بيمه فعالان قرآني، نحوه صدور مجوز موسسات قرآني، شيوه ارايه تسهيلات ساختمان، تجهيزات و اقلام فرهنگي به موسسات قرآن و عترت و آشنايي با نحوه حمايت‌هاي عمراني و تجهيز مركز هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني كشور، از جمله فعاليت‌هايي محسوب مي‌شوند كه در اين بخش از نمايشگاه قرآن كريم به علاقه‌مندان ارايه مي‌شوند.

نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم از پنج‌شنبه(6 مرداد) تا جمعه(4 شهريور) با شعار «قرآن، كتاب بيداري اسلامي» در مصلاي امام خميني(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط