دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸
دانلود 100 كتاب ويژه تلفن همراه در نمايشگاه قرآن

موسسه فرهنگي ـ اطلاع‌رساني راسخون در نمايشگاه قرآن به معرفي بخش‌هاي مختلف سايت راسخون مي‌پردازد. «كتابخانه همراه» عنوان بخشي از اين سايت به شمار مي‌آيد كه قابليت دانلود آسان و رايگان بيش از صد عنوان كتاب ويژه تلفن همراه را دارد.*

حسين بكتاش، مسوول بازرگاني و نمايشگاهي سايت راسخون، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين مطلب اظهار كرد: بازديدكنندگان از غرفه موسسه فرهنگي ـ اطلاع‌رساني راسخون مي‌توانند از طريق سايت راسخون به «كتابخانه موضوعي» نيز دسترسي داشته باشند. اين كتابخانه قابليت جست‌وجوي بيش از 3500 عنوان كتاب را دارد كه روزانه چندين كتاب جديد نيز به اين بخش از سايت افزوده مي‌شود.

وي ادامه داد: از ديگر بخش‌هاي سايت راسخون در نمايشگاه قرآن، بخش «فيض آنلاين» است كه كاربران در اين قسمت مي‌توانند قرآن كريم، نهج‌البلاغه و صحيفه سجاديه را به صورت آنلاين مطالعه كنند. همچنين اين قسمت قابليت قرائت، ترجمه و تفسير آنلاين قرآن كريم را براي علاقه‌مندان فراهم كرده است.

كارشناس غرفه موسسه فرهنگي ـ اطلاع‌رساني راسخون گفت: در اين سايت بيش از 90 هزار مقاله در شاخه‌هاي دين‌پژوهي، مهدويت، فرهنگ و انديشه، علوم و فنون مهندسي، علوم پزشكي، علوم پايه، علوم انساني، خانه و خانواده، تاريخ و سياست و همچنين پايان‌نامه وجود دارد كه روزانه بيش از 80 مقاله به اين تعداد افزوده مي‌شود.

بكتاش يادآور شد: «كتاب‌شناسي» عنوان بخش ديگر اين سايت است كه قابليت بررسي بيش از 690 هزار عنوان كتاب به صورت گروه‌بندي شده از سال‌هاي 1357 تا 1389 هجري شمسي را دارد. همچنين كاربران روزانه مي‌توانند صدها خبر جديد علمي، فرهنگي، سياسي، اقتصادي، هنر و ... را به صورت لحظه‌اي در اين سايت مطالعه كنند كه از جذاب‌ترين بخش‌هاي خبري آن مي‌توان به گزارش‌هاي تصويري اشاره كرد.

مسوول بازرگاني و نمايشگاهي سايت راسخون بيان كرد: همچنين اين سايت قابليت استفاده و ارسال رايگان بانك جامعي از 14000 حديث گهربار از ائمه اطهار(ع) در 120 موضوع كاربردي به علاقه‌مندان معارف اهل بيت عصمت و طهارت را دارد.

كارشناس غرفه موسسه فرهنگي ـ اطلاع‌رساني راسخون در پايان گفت: اين سايت داراي قسمت‌هاي مختلفي است و علاقه‌مندان مي‌تواند با مراجعه به نشاني الكترونيكي www.rasekhoon.net از آنها بهره‌مند شوند.

نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم از پنج‌شنبه(6 مرداد) تا جمعه(4 شهريور) با شعار «قرآن، كتاب بيداري اسلامي» در مصلاي امام خميني(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط