سه‌شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۰
«تهديدات رسانه‌اي غرب» به پايان رسيد

عضو هيات علمي دانشگاه علامه طباطبايي كه در حوزه پژوهش‌هاي رسانه‌اي فعاليت دارد، تاليف كتاب «تهديدات رسانه‌اي غرب» را به پايان رسانده است. او تحولات رسانه‌اي جهان را در اين اثر مي‌كاود.*

دكتر سيدرضا نقيب‌السادات در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اشاره به اين كه اين كتاب اكنون در مرحله نمونه‌خواني قرار دارد، اظهار كرد: قرار است پژوهشكده مطالعات بسيج اين كتاب را تا دو ماه آينده منتشر كند.

وي با اشاره به اين كه اين نوشتار شيوه عملكرد رسانه‌هاي غربي در ايجاد بحران را مي‌نگرد، گفت: بيشترين تمركز اين پژوهش بر اين موضوع استوار است كه رسانه‌هاي غربي از چه روش‌ها و تكنيك‌هايي براي تهديد جامعه استفاده مي‌كنند و اين كه ما بايد چه رويكردي براي مواجهه با اين جريان تهديدآميز داشته باشيم.

اين پژوهشگر و مولف حوزه علوم اجتماعي و رسانه، معرفي رسانه‌هاي و ابعاد رسانه‌اي آنها، تبيين عملكرد رسانه‌هاي غربي و امپرياليسم خبري را از جمله موضوعاتي اين اثر برشمرد و توضيح داد: شيوه‌هاي رسانه‌اي كه با به‌كارگيري آنها مي‌توانيم از تهديدات مصون بمانيم، از ديگر نقاط عطف اين كتاب‌اند.

دكتر نقيب‌السادات مخاطبان اصلي اين كتاب 11 فصلي را علاوه بر دست‌اندركاران رسانه‌اي و توليد خبر، دانشگاهيان فعال در رشته‌هاي مرتبط خبري و رسانه‌اي‌ خواند و يادآور شد: بخشي از كتاب تاليفي «تهديدات رسانه‌اي غرب» را ترجمه آثار مرتبط با اين حوزه تشكيل مي‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط