چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۲
انتقاد جليل‌ثاني از جاي خالي تجليل از بانوان پيشكسوت چاپ

رييس شوراي بانوان صنعت چاپ كشور در حاشيه مراسم روز صنعت چاپ با اشاره به فعاليت بيش از دو هزار تن از بانوان در اين صنعت، اظهار كرد: در ميان برنامه‌هاي مختلف اين جشن، جاي تجليل از بانوان پيشكسوت و فعال صنعت چاپ كشور خالي بود.-

زهرا جليل‌ثاني به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: بانوان با حضور در بخش‌هاي مختلف اين صنعت، توانايي‌هاي خود را ثابت كرده‌اند اما متاسفانه اين ظرفيت‌ها كمتر ديده مي‌شود.

وي ادامه داد: بانوان بسياري در بخش صحافي و چاپ مشغول كارند و برخي از آنها حتي تا 50 سال سابقه فعاليت دارند و اميدواريم در سال‌هاي آتي شاهد قدرداني از زحمات اين افراد نيز باشيم.

جليل‌ثاني با بيان اينكه برنامه‌هاي جشن روز چاپ به خوبي برگزار شد، يادآور شد: اين مراسم، محلي براي گردهمايي بخش خصوصي و دولتي است تا با قرار گرفتن در كنار يكديگر، مسايل مختلف اين حوزه را رسيدگي كنند.

وي تصريح كرد: خوشبختانه هر سال شاهديم با حضور نمايندگان مجلس در اين مراسم، بخش عمده‌اي از كاستي‌ها و نواقص موجود در صنعت چاپ برطرف مي‌شود.

مراسم روز ملی صنعت چاپ شب گذشته (سه شنبه 15 شهریور) با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعی از دست اندرکاران این صنعت در تالار وحدت تهران برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط