دفتر مطالعات و برنامهريزي رسانهها با بيش از 250 اثر تخصصي در حوزه ارتباطات و رسانه در كنار فصلنامههاي پژوهشي و مجموعهاي با عنوان «تاريخ مطبوعات ايران» كه با اقبال زيادي مواجه شده است، در هجدهمين نمايشگاه بينالمللي مطبوعات و خبرگزاريها حضور دارد.-
وي با اشاره به اين كه يكي از غرفههاي اين مركز به ارايه آثار تخصصي حوزه رسانه و ارتباطات ميپردازد، عنوان كرد: در اين غرفه علاوه بر 100 اثر تخصصي اين مركز، حدود 150 اثر از ساير ناشران كه در حوزه رسانه و ارتباطات توليد شدهاند، ارايه ميشوند.
ملكان ارايه مجموعه آثاري با عنوان «تاريخ مطبوعات ايران» را كه به معرفي و نمايش نسخههاي عكسي، كاريكاتورها، صفحات روزنامهها و نشريات ايران از گذشته تاكنون ميپردازد، از ديگر اقدامات اين مركز توصيف كرد كه براي اغلب مراجعان اين غرفه شايان توجه بوده و با اقبال خوبي مواجه شده است.
وي با اشاره به اين كه يكي ديگر از غرفههاي اين مركز به نمايش حدود 100 تصوير فتوژورناليسم(عكاسي خبري) ميپردازد، عنوان كرد: دفتر مطالعات و برنامهريزي رسانهها تاكنون بيش از 150 عنوان كتاب منتشر كرده و حدود شش سال است كه «فصلنامه رسانه» را به چاپ ميرساند. علاقهمندان ميتوانند مجموعه آثار مورد علاقه خود را در يكي ديگر از غرفههاي اين مركز كه به نمايش اين فصلنامهها اختصاص دارد، تهيه كنند.
معاون پژوهشي دفتر مطالعات و برنامهريزي رسانهها با بيان اين كه مجموعه مكتوبات اين مركز با تخفيفي حدود 20 تا 30 درصد به مخاطبان ارايه ميشوند، يادآور شد: باتوجه به اين كه مجموعه آثار اين مركز در شمار مكتوبات و پژوهشهاي تخصصي حوزه رسانه و ارتباطاتاند، علاوه بر دانشجويان و استادان اين رشته، بسياري از علاقهمندان و افرادي كه منشورات اين عرصه را به شكل جدي پيگيري ميكنند، تاكنون از اين غرفه بازديد كردهاند و براي آنها جالب بود كه اغلب آثار حوزه رسانه، مطبوعات و ارتباطات يكجا گردآمدهاند.
هجدهمین نمایشگاه بينالمللي مطبوعات و خبرگزاریها از 3 تا 10 آبان در مصلاي امام خميني(ره) برپاست.
نظر شما