چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۸
کتاب «روابط عمومی و سازمان‌های چابک» به بازار آمد

کتاب «روابط عمومی و سازمان‌های چابک» تالیف رفعت فرزادفر و عبدالرسول دشتی از سوی انتشارات ارک در تابستان سال جاري به بازار کتاب عرضه شده است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، کتاب «روابط عمومی و سازمان‌های چابک» تالیف رفعت فرزادفر و عبدالرسول دشتی از سوی انتشارات ارک به بازار کتاب عرضه شده است.

این کتاب در 12 حرف تدوین شده و مطالب ارايه شده در این کتاب تلفیقی از مباحث علمی موجود در این عرصه و تجارت عملی نویسندگان است. 

اعمال نفوذ و لابی‌گری در روابط عمومی، کارمند خوب یا کارشناس خوب، تحولات شتابان در عرصه روابط عمومی، افکار عمومی و ارتباط با رسانه‌ها، روابط عمومی بزرگراه ارتباطی یا جاده یک طرفه، هوش هیجانی و روابط عمومی، همرنگی با جماعت یا نفوذ اجتماعی در روابط عمومی، روابط عمومی، استرس دايمی و برخی راهکارهای مقابله با آن، افسردگی سازمانی، شایعه و راهکارهای مقابله با آن در سازمان، چشم‌انداز شورای اطلاع‌رسانی پتروشیمی و روابط عمومی و لزوم حرکت به‌سوی سازمانی چابک عناوين 12 فصل اين كتاب است. 

اين كتاب را نشر ارک در قطع رقعی و به بهاي چهار هزار تومان روانه بازار كرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها