حميد شكريخانقاه در گفتوگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، از تاليف سه جلد كتاب ديگر با موضوع روابط عمومي خبر داد و گفت: اين يك مجموعه چهارجلدي است كه جلد اول آن چندي پيش با عنوان «برنامهريزي راهبردي در روابط عمومي» منتشر شد.
وي ادامه داد: جلد دوم با عنوان «مسالهشناسي ارتباطي در روابط عمومي» بهزودي منتشر ميشود. موضوع اين كتاب جزء چهار گام اساسي مطرح شده در برنامهريزي راهبردي در روابط عمومي است.
شکریخانقاه افزود: در اين كتاب بيش از 100 نمونه عملياتي به همراه راهنماي آن آورده شده است.
اين مترجم تاكيد كرد: اين كتاب يك مهارت فني در ذهن كارگزاران روابط عمومي ايجاد ميكند. به طور مثال در نمونهاي آورده شده كه زماني كه مردم اعتماد خود را به روابط عمومي يك سازمان از دست ميدهند چگونه بايد اين اعتماد را برگرداند.
اين استاد دانشگاه با بيان اينكه جلد سوم اين مجموعه نيز كتاب «فرايندهاي كاربردي ارتباطي در روابط عمومي» نام دارد، افزود: 110 روش و فرايند ارتباطي براي روابط عمومي در اين كتاب استخراج شده است. به طور مثال فرايند تنظيم خبر در آن توضيح داده شده و يا اينكه براي اجراي يك كنفرانس بايد چه مراحلي بايد پشت سر گذاشت.
شکریخانقاه همچنين گفت: «روشهاي ارزيابي اثر بخشي فعاليتهاي ارتباطي در روابط عمومي» نيز عنوان جلد چهارم كتاب است كه بيش از 60 روش ارزشيابي كارهاي روابط عمومي در آن بيان شده است.
عضو هيات علمي انجمن متخصصان روابط عمومي تاكيد كرد: جلد دوم تا دو ماه آينده و جلد سوم اين مجموعه تا پايان سال جاري از سوي انتشارات سيماي شرق منتشر ميشود.
وي گفت: جلد چهارم اين مجموعه نيز در حال تدوين است.
پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲
نظر شما