شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷
دومین جشن فصلی «لاک‌پشت پرنده» در راه است

دومین جشن فصلی لاک‌پشت پرنده با حضور نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در فروشگاه مرکزی شهر کتاب برگزار می شود.-

معصومه انصاریان سخنگوی گروه داوری فهرست لاک‌پشت‌ پرنده در این رابطه به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: در دومین جشن فصلی لاک‌پشت پرنده از نتیجه داوری کتاب‌های فصل زمستان سال 1390 رونمایی می‌شود که کتاب‌ها در فروشگاه مرکزی شهرکتاب ارایه خواهند شد.
 
وی ادامه داد: از نویسندگان، تصویرگران و مترجمان دعوت می‌شود تا برای امضای کتاب‌ها و گفت‌وگو با مخاطبان آثارشان در این جشن شرکت کنند.
 
انصاریان افزود: به ‌زودی فهرست نویسندگانی که در این جشن پاییزی حضور دارند، اعلام خواهد شد. 
 
«لاک‌پشت پرنده» فهرستی از کتاب‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان است که با همکاری موسسه شهر کتاب و پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان تهیه و منتشر می‌شود. مخاطبان اصلی این فهرست والدین، کتابداران، کتابفروشان، معلمان و دبیران و کودکان و نوجوانان هستند. در این فهرست کتاب‌های مناسب این مخاطبان توسط گروهی از نویسندگان کودک و نوجوان مورد داوری و معرفی قرار می‌گیرند. تمام کتاب‌های چاپ شده در این حوزه پس از داوری، در صورت تایید وارد فهرست لاک پشت پرنده می‌شوند.
 
معصومه انصاریان، شکوه حاجی نصرالله، شیوا حریری، لاله جعفری، شادی خوشکار، حسین شیخ الاسلامی، گیسو فغفوری، حدیث لزر غلامی، مریم محمدخانی، رویا مکتبی فرد، ربابه میرغیاثی و سید مهدی یوسفی از اعضای گروه داوری لاک پشت پرنده هستند.
 
نخستین جشن لاک‌پشت پرنده اواخر تیرماه امسال با حضور 50 نویسنده، تصویرگر و مترجم کودک و نوجوان به عنوان بزرگترین جشن امضای کتاب در کشور برگزار شد. دومین جشن امضای کتاب فهرست لاک پشت پرنده نیز روز چهارشنبه 19 مهر با حضور 30 نویسنده عرصه ادبیات کودک و نوجوان در فروشگاه مرکزی شهر کتاب برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها