کتاب «جامعهشناسی تبلیغات» اثر مشترک سالار عقیلی و تقی دادرس به زودی از سوی نشر «محقق اردبیلی» استان اردبیل منتشر خواهد شد.-
وی ادامه داد: این نوشتار در 14 فصل به مضامین «عوامل سازنده پیام، محتوای پیام»، «شیوههای مختلف تبلیغ و اقنا»، «انواع تبلیغات»، «روشهای علمی تبلیغات»، «دیدگاه صاحبنظران در حوزه تبلیغات»، «روشهای تجربی تبلیغ در آژانسهای تبلیغی»، «نشر مبلغ در فعالیتهای وسایل ارتباط جمعی»، «روانشناسی پیامهای تبلیغی»، «اهداف و کاربرد پیامهای تبلیغاتی»، «امکانات و محدودیتهای تبلیغ در رسانههای مختلف»، «افکار عمومی و تبلیغات»،«اهمیت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تبلیغ»، «نقش تبلیغ در مصرف» و «آثار تبلیغات در مخاطبان» میپردازد.
احدی اردی گفت: کتاب «جامعهشناسی تبلیغات» با شمارگان یک هزار نسخه، 260 صفحه و به بهای 80 هزار ريال به زودی از سوی نشر «محقق اردبیلی» روانه بازار کتاب میشود.
نظر شما