به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضیایی در کتاب «تلخپند» با نگاهی پژوهشی به طنزهای اجتماعی ایران از روزگار کهن تا امروز توجه دارد. مخاطبان این کتاب عموم و دانشجویان رشته ادبیاتند و نویسنده در این نوشتار معتقد است ایران خاستگاه طنز اجتماعی است،زیرا طنزهای فردی و شخصی کمتر مورد استفاده و استقبال ایرانیان قرار میگیرند.
نخستین چاپ کتاب «تَلخپَند» با شمارگان دو هزار نسخه، 120 صفحه و 35 هزار ريال از سوی نشر «محقق اردبیلی» منتشر خواهد شد.
ضیایی همچنین کتاب «از چاسِر تا الیوت» را بر اساس سر فصلهای درس «ادبیات جهان» برای دانشجویان رشته ادبیات تالیف و ترجمه کرده است.
نخستین چاپ کتاب «از چاسِر تا الیوت» با شمارگان 2000 نسخه، 145 صفحه و به بهای 45 هزار ريال در قطعی وزیری به زودی روانه بازار کتاب میشود.
پیش از این بخشهایی کتابهای «تَلخپَند» و «از چاسِر تا الیوت» در نشریات مختلف منتشر شده بودند و اینک این آثار در قالب کتاب به شکل مدون برای علاقهمندان به این حوزه منتشر خواهند شد.
سهشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۵
نظر شما