چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۲
توسعه تعاملات خبری با ایبنا از اهداف ماست

محمدجواد حاجی‌سلطانی که به تازگی به عنوان معاون بازرگانی انتشارات سروش انتخاب شده، علاوه بر ایجاد مرکز پخشی برای عرضه کتاب‌های این انتشارات، توسعه تعاملات خبری با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) را از اهداف خود عنوان کرد./

حاجی‌سلطانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به این که پیش از این مدیریت مرکز پخش کتاب‌های علوم اسلامی و انسانی پکتا را عهده‌دار بوده، عنوان کرد: با پذیرفتن مسوولیت جدید، مدیریت را به فرد دیگری سپرده‌ام و اکنون عضوی از هیات مدیره مرکز پخش کتاب‌های علوم اسلامی و انسانی پکتا هستم.

این کارشناس حوزه بازرگانی کتاب با بیان این که سه روز از پذیرش مسوولیت جدید او می‌گذرد، گفت: تصمیم دارم با استفاده از تجارب قبلی‌ام در حوزه عرضه کتاب و تعامل با مراکز فروش، مرکز پخشی برای کتاب‌های انتشارات سروش ایجاد کنم و احتمال دارد این مرکز را با همکاری چند ناشر دیگر شکل دهیم که فعالیت‌های آنان مرتبط با حوزه کاری انتشارات سروش است.

معاون بازرگانی جدید انتشارات سروش توسعه ارتباطات خبری و تعاملات بیشتر با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) را یکی از اهدافی یاد کرد که تصمیم دارد در سمت جدید خود به آن تحقق بخشد. 

وی همچنین در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن نیز به عنوان نماینده 140 ناشر قرآنی حضور داشت و پیش از آن نیز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران(دو سال قبل) نمایندگی عرضه کتاب‌های عربی را عهده‌دار بود. وی تصمیم دارد از تجارب سال‌های قبل و تعاملاتی که با نهادها و موسسات گوناگون دارد در توسعه صنعت نشر و عرضه کتاب‌ها استفاده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها