چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷
پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه‌های اسکو

اداره شهرداری شهرستان اسکو در استان آذربایجان شرقی زمان تسویه حساب مطالبات و ارایه سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسکو را پایان هفته جاری اعلام کرده است.-

کیاوش بهمن‌پور، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسکو در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ابینا)، اظهار کرد: این اداره 40 میلیون ريال بابت سهم نیم درصد از اداره شهرداری این شهرستان طلب دارد. این در حالی است که شهردار این منطقه قول داده این سهم را حتی بیش از مبلغ استعلام شده ارایه کند.

وی همچنین درباره تشکیل کانون قرآن و نهج‌البلاغه کتابخانه «شهید مطهری» اسکو گفت: تاکنون تنها یک جلسه این کانون تشکیل شده است و در این جلسه مباحثی درباره تفسیر قرآن، تفسیر نهج البلاغه، احکام اسلامی، حج و معرفی آثار مرتبط با نهج‌البلاغه و خلاصه‌گویی آن‌ها ارایه شده‌اند.

رییس اداره کتابخانه‌های شهرستان اسکو درباره عرضه خدمات کتابخانه‌ای در نوروز 92 بیان کرد: تاکنون درباره فعالیت نوروزی کتابخانه‌های این شهرستان از سوی اداره کتابخانه‌های استان و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ابلاغیه‌ای ارایه نشده است اما در نظر داریم کتابخانه «سهند» را مانند دو سال گذشته آماده خدمت‌رسانی در نوروز کنیم، زیرا شهر سهند از جنبه‌های بافت شهری، تعداد اعضا و موقعیت جغرافیایی، از شرایطی خاص و پرجمعیت برخوردار است.

بهمن‌پور افزود: اکنون این کتابخانه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا ساعت 20 دایر است و روزهای تعطیل نیز ازساعت 9 تا 17 به عرضه خدمات کتابخانه‌ای مشغول است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط