شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶
شهردار آبیک وقت‌شناس است

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک در استان قزوین از وقت‌شناسی شهردار این منطقه در ارایه به موقع سهم نیم درصد کتابخانه‌ها از درآمد شهرداری‌ها خبر داد و گفت: امسال سهم نیم درصد خوبی را دریافت کردیم.-

محمدرضا آقااحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ بیان کرد: شهردار آبیک با توجه به تعاملی که با این اداره دارد، تاکنون بابت سهم نیم درصد امسال بیش از 380 میلیون ريال را به صورت علی‌الحساب به حساب این اداره واریز کرده است.

وی ادامه داد: البته شهردار مانند سال‌های گذشته پس از تعطیلات نوروز سهم نیم درصد را محاسبه می‌کند و تفاوت آن را می‌پردازد، به طوری که در سال جدید پرونده سهم نیم درصد سال گذشته بسته خواهد شد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک عنوان کرد: اینک در حال پیگیری راه‌اندازی انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش «خاکعلی» و انجمن خیرین‌ کتابخانه‌ساز شهرستان آبیک‌ایم. اکنون مراحل مقدماتی این انجمن انجام شده است اما تشکیل انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش «خاکعلی» با تداخل مسوولان این منطقه روبه‌رو شده است. امیدواریم در سال جدید برای حل این مشکلات اقداماتی جدی صورت گیرد.

وی درباره افزایش فضای کتابخانه «امام محمدباقر(ع)» گفت: در این کتابخانه بخشی مسکونی با مساحت حدود 150 متر مربع وجود دارد که اکنون خالی از سکنه شده است. ما نیز درصددیم با حمایت مسوولان و اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان این فضا را به کتابخانه «امام محمدباقر(ع)» اضافه کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط