چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷
راهکارهای احمد روستا برای رسیدن به «فروش موثر» کتاب شد

«فروش موثر» اثری است که مولفان آن کوشیده‌اند با ارایه راهکارهایی ساده و قابل اجرا، ضعف‌های سایر آثار موجود در بازار کتاب ایران را در حوزه مدیریت بازاریابی و فروش پوشش دهند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) «فروش موثر» عنوان کتابی است که در آن عوامل موثر موفقیت و شکست در فروش به همراه مثال‌های عملی ذکر شده است. در میان انبوه کتاب‌های حوزه بازاریابی و فروش، کتابی که مدیران و دست‌اندرکاران فروش را مخاطب اصلی خود قرار داده باشد محدود است و دکتر روستا با انتشار این کتاب می‌کوشد افراد مشغول در این حوزه را با دانش روز دنیا آشنا کند.

کتاب در هفت فصل نوشته شده و هر فصل از کتاب به صورت گام‌به‌گام و با ارایه مثال‌های مختلف به مخاطب کمک می‌کند درک بهتری از محیط کار و شرایط تاثیرگذار بر فروش داشته باشد. این کتاب در صدد است به مخاطب کمک کند تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسد و گفتمان فروش خود را ارزیابی کند.

در این کتاب راهکارهایی ساده بیان شده تا مخاطب به درک مناسبی از مفاهیم دست یابد، اما برای تاثیرگذار بودن این کتاب، مخاطب باید بتواند مهارت‌های نام برده شده را در خود بپروراند و شرایط فروش موثر را برای خود مهیا کند. با این حال «فروش موثر» کتابی است که نکاتی ساده را گوشزد می‌کند که بسیاری از دست‌اندرکاران فروش از آن غافلند.

دکتر احمد روستا که این کتاب زیر نظر او تالیف شده، مدرس درس‌های مرتبط بازاریابی و مدیریت بازار است و به عنوان پدر علم بازاریابی نوین ایران شناخته می‌شود. 
  
در فصل‌های ابتدایی کتاب تمرکز بر فرایند فروش و جزییات آن است و مهارت‌های لازم برای فروش را به مخاطب می‌آموزد. مولفان از فصل 6 کتاب به مدیریت خدمات پس از فروش می‌پردازند و آن را نیازمند توجهی ویژه می‌دانند. در فصل انتهایی کتاب نیز نکات باقی‌مانده و تکمیلی مربوط به بازاریابی و فروش مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

دکتر روستا متولد سال 1327 است و تاکنون ترجمه‌های متعددی در موضوعات بازاریابی، برندسازی، تبلیغات، مدیریت، تبلیغات و فروش منتشر کرده است.

«افزایش فروش در شرایط رکود بازار»، «اسرار ثروت‌آفرینی سریع»، «بازاریابی بین‌المللی»، «کتابچه موفقیت در بازار فروش»، «کانال‌های توزیع، درک و مدیریت کانال بازار»، «بازاریابی صنعتی» برخی دیگر از آثاری هستند که دکتر روستا در حوزه بازاریابی و فروش منتشر کرده است.

کتاب «فروش موثر: راهکارهای موفقیت فروش و خدمات پس از فروش» اثر دکتر احمد روستا، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، فرزاد ترکمانی و آیلار زرگری‌پور در 122 صفحه با شمارگان دو هزار و 200 نسخه و به بهای چهار هزار تومان از سوی انتشارات مدیریت صنعتی منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها