شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
تجارت الکترونیک اسلامی «رویکردی کاربردی»

ايبنا - خواندن يك صفحه از‌‌ يك كتاب را مي‌توان چند گونه تعبيركرد؛ چيدن شاخه گلي از يك باغ، چشيدن جرعه‌اي از اكسير دانايي، لحظه‌اي همدلي با اهل دل، استشمام رايحه‌اي ناب، توصيه يك دوست براي دوستي با دوستي مهربان و...

اهمیت فروشگاه‌های مجازی در تجارت الکترونیک 

فروشگاه مجازی در محیط رایانه‌ای نوعی فروشگاه محسوب می‌شود، یعنی جایی که مشتری‌ها می‌توانند از رایانه‌های خانگی، خرید کنند و تاجران می‌توانند کالا و خدمات را از طریق آن ارائه دهند. فروشگاه‌ مجازی در بخشی از دنیای اینترنتی که شبکه‌ی جهانی نامیده می‌شود قرار دارد.
با واردکردن آدرس اینترنتی یا (universal resource locator) URL در داخل مرورگر اینترنتی مثل INTERNET EXPLORER می‌توان به این فروشگاه‌های مجازی دست یافت. وقتی به فروشگاه مجازی موردنظرتان وارد شوید اطلاعاتی درباره‌ی شرکت به اضافه‌ی فهرستی از محصولات ملاحظه خواهید نمود. معمولاً‌تصاویر گرافیکی رنگی نیز برای معرفی بهتر محصولات ارائه می‌شود.
وقتی بخواهید محصولی را خریداری نمایید می‌توانید آن را با استفاده از یک دکمه انتخاب کنید. یک فرم خالی با اطلاعات کامل پرداخت روی صفحه ظاهر می شود اما بعضی تجار، اطلاعات مالی را به صورت آنلاین ارائه نمی‌دهند و ترجیح می‌دهند مشتری با استفاده از تلفن یا ایمیل، اطلاعات انتقال وجه الکترونیک (electronic funds transfer) (EFT) را انجام دهد.

صفحه 188/ تجارت الکترونیک اسلامی «رویکردی کاربردی»/ مهدمعصوم بالله/ ترجمه سید محسن روحانی/ انتشارات دانشگاه امام صادق(ع)/ چاپ اول/ سال 1391/ 293 صفحه/ 5500 تومان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها