مجید صالحی، مدیر نشر «شانی» گفت: معتقدم به زودی مشخص خواهد شد که چه ناشرانی به فکر چاپ شعر هستند و کدام ناشران به فکر درآمدزایی و سودای خرید کاغذ. بخشی از دلایل کم مخاطب شدن نمایشگاه نیز مربوط به عملکرد ناشران است.-
وی افزود: معتقدم به زودی مشخص خواهد شد که چه ناشرانی به فکر چاپ شعر هستند و کدام ناشران به فکر درآمدزایی. متاسفانه برخی ناشران سودای خریدن کاغذ دارند و با عملکرد ضعیفشان به ویژه در بخش شعر به بازار صدمه میزنند.
صالحی گفت: امسال گرانی کاغذ جلو تبلیغات کتاب را نیز به گونهای گرفت. سال گذشته تبلیغات بیرون از شبستان هم نشان میداد که شعر همچنان مخاطب دارد ولی امسال رکود اقتصادی و گرانی کاغذ به نمایشگاه لطمه زد.
نظر شما