سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
صالحی: برخی ناشران سودای خرید کاغذ دارند

مجید صالحی، مدیر نشر «شانی» گفت: معتقدم به زودی مشخص خواهد شد که چه ناشرانی به فکر چاپ شعر هستند و کدام ناشران به فکر درآمدزایی و سودای خرید کاغذ. بخشی از دلایل کم مخاطب شدن نمایشگاه نیز مربوط به عملکرد ناشران است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، وی گفت: وضع فروش کتاب‌ها امسال چندان امیدوار کننده نبود و دلیلش هم ناشرانی است که چند سویه و گمراه کننده کار می‌کنند.
 
وی افزود: معتقدم به زودی مشخص خواهد شد که چه ناشرانی به فکر چاپ شعر هستند و کدام ناشران به فکر درآمدزایی. متاسفانه برخی ناشران سودای خریدن کاغذ دارند و با عملکرد ضعیفشان به ویژه در بخش شعر به بازار صدمه می‌زنند. 

صالحی گفت: امسال گرانی کاغذ جلو تبلیغات کتاب را نیز به گونه‌ای گرفت. سال گذشته تبلیغات بیرون از شبستان هم نشان می‌داد که شعر همچنان مخاطب دارد ولی امسال رکود اقتصادی و گرانی کاغذ به نمایشگاه لطمه زد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها