دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
کتابخانه شیخ صدوق به معرفی مشاغل می‌پردازد

کتابخانه شیخ صدوق همزمان با هفته مشاغل سلسله کارگاه‌های آموزشی را برگزار می‌کند و با ارایه منابع کتابخانه‌ای به دانش‌آموزان می‌کوشد اطلاعات بیشتری را درباره شغل‌های گوناگون به آن‌ها ارایه دهد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، علیرضا محمودی، مدیر کتابخانه شیخ صدوق عنوان کرد: این مرکز کارگاه‌های آموزشی معرفی مشاغل فرهنگی و اجتماعی را همزمان با هفته مشاغل و در راستای افزایش آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با مشاغل مختلف برگزار می‌کند. 

وی افزود: در این کارگاه دانش آموزان با راهنمایی نمایندگانی از مشاغل گوناگون و مطالعه آثار مرتبط استعداد‌ها و مهارت‌های خود را کشف می‌کنند و زمینه‌های شغلی آینده خود را انتخاب خواهند کرد. 

محمودی در راستای اجرای این برنامه گفت: طی برگزاری این کارگاه، کتابخانه با در اختیار گذاشتن منابع کتابخانه‌ای در زمینه‌های شغلی مختلف می‌کوشد تا دانش‌آموزان با در اختیار داشتن منابع مکتوب و مستند اطلاعات بیشتری کسب کنند. 

مدیر کتابخانه شیخ صدوق بیان کرد: این برنامه با حضور استادانی از سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی اعم از آتش‌نشانی، کانون نویسندگان، نیروی انتظامی و کتابداری در روزهای 30 اردیبهشت ماه و ششم، سیزدهم و بیستم خرداد ماه در کتابخانه شیخ صدوق برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان براي شرکت در این کارگاه مي‌توانند به کتابخانه شيخ صدوق در شهرري، فلكه نخست دولت آباد، پارك مهران مراجعه کنند یا برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌هاي 33755970-33754041 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها