شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴
«استراتژی محصول» مکتوب شد

کتاب «استراثژی محصول» با رویکرد مدیریت محصول جدید در بازار از سوی انتشارات علمی منتشر و در قفسه‌ کتابفروشی‌ها جا گرفت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «استراتژي محصول» با رويكرد مديريت محصول جديد در بازار، در حوزه مدیریت، تولید و نوآوری برای کاهش نیازمندی در حوزه مدیریت استراتژیک سازمان‌ها با رویکردی کاربردی توسط امیر اخلاصی نگاشته شده است.

اندیشمندان و متخصصان این حوزه به دشواری ادغام رویکردهای نظری، تجربی و کاربردی در حوزه توسعه محصول جدید به عنوان یکی از استراتژی‌های نوین مدیریت واقف هستند به همین دلیل نگارنده تلاش کرده با نگرشی نو و با در نظر گرفتن نیازمندی‌های صنایع کشور این کتاب را تالیف کند.

کتاب حاضر، به تشریح کلیه اقدامات لازم برای مدیریت و معرفی محصولات جدید به بازار می‌پردازد. هدف اصلی این کتاب ارایه چارچوبی‌در راستای مدیریت و تصمیم‌گیری درباره معرفی محصولات جدید به‌بازاراست.

ارایه محصولات جدید به بازار یکی از استراتژی‌های اصلی رشد در بازاریابی است. همچنين در برهه‌ای از زمان برای صاحبان کسب و کار، معرفی محصولات جدید به بازار ضروری است. به همین دلیل ، مفاهیم تدوین استراتژی برای محصول جدید و فرآیند معرفی محصول جدید به بازار در این کتاب تشریح شده است.

مخاطبان اصلی کتاب «استراتژی محصول» مدیران بازاریابی، مدیران محصول و مدیران برند، صاحبان کسب و کار و نیز دانشجویان رشته‌های بازاریابی و مدیریت و کلیه افراد علاقه‌مند به حوزه مدیریت محصول جدیدند.

کتاب «استراتژی محصول» از سوی انتشارات علمی در 228 صفحه و به قیمت 22‌هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها