یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶
تازه‌ترين اثر محمود حسيني‌زاد منتشر شد

تازه‌ترين مجموعه داستان محمود حسيني‌زاد با عنوان «آسمان كيپ ابر» از سوي انتشارات زاوش منتشر شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، تازه‌ترين اثر محمود حسيني‌زاد با نام «آسمان کیپ ابر» منتشر شد. اين مجموعه از 13 داستان تشکیل شده است که «آسمان کیپ ابر»، «هنوز هم گاهی»، «اتاق رو به باغ»، «سنگ سفید مرمر»، «رضا که رفت» و «درد که آمد» از عناوین این مجموعه داستان است. 

این داستان‌ها در واقع با مرور بخشی از گذشته نوشته شده‌اند و البته مایه‌های نوستالژیک ندارند و اغلب آن‌ها براساس روایت شخصیت اصلی داستان از گذشته خود است. 

در بخشي از كتاب آمده است: «محمود گفت دلم تنگ مي‌شود، هنوز هم بعد از اين همه سال گاهي صدايم مي‌كند بيشتر بين خواب و بيداري، با وقتي جايي هستم غريب و ناآشنا. وقتي باران‌هاي طولاني مي‌بارد صدايم مي‌كند. صدايش مدام دوروبرم است. هنوز هم گاهي دلم مي‌خواهد تلفن را بردارم و شماره‌اش را بگيرم و او گوشي را بردارد و بگويد الو من سلام كنم و او بگويد محمود جان!»

سیدمحمود حسینی‌زاد متولد تهران، نویسنده، محقق و نمایشنامه نویس، و مترجم آثار آلمانی است. «نهاده سر غریبانه به دیوار»، «تگرگ آمد امسال بر سان مرگ» و «سیاهی چسبناک شب» از کتاب‌های منتشر شده این نویسنده‌اند. وي به همراه پتروس به عنوان برگزیدگان مدال گوته در سال 2013 میلادی معرفی شده‌اند.

از آثار وي در حوزه تاليف مي‌توان، به نام‌هايي چون «نهاده سر غريبانه به ديوار»، «تگرگ آمد امسال بر سان مرگ»، «سياهي چسبناك شب» و «اين برف كي آمده» اشاره كرد.

«آسمان كيپ ابر» با شمارگان دو هزار نسخه، در 132 صفحه، به قيمت 6 هزار تومان و توسط انتشارات زاوش منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها