یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
«چهارراه» در بازار كتاب

مجموعه داستان «چهارراه» نوشته افشين طباطبايي منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجموعه داستان «چهارراه» كه از داستان‌هاي به هم پيوسته با موضوع مسايل اجتماعي شكل گرفته، از سوي نشر افراز منتشر شده است.

مجموعه داستان «چهارراه» شامل 15 داستان كوتاه به نام‌هاي «موتورسوار»، «مهندس»، «جگرکی»، «راننده 206»، «افسر»، «دختر»، «پسر»، «پیرمرد»، «زن»،‌ «مسافرکش»، «مرد جوان- زن جوان»، «راننده تاکسی»، «خانم ‌دکتر»، «سه دختر» و «مرد» است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «...ردیف دندان‌های سفید دختر در پس خنده‌ای طناز، خودنمایی کردند. همان‌طور که در را می‌بست، گفت: چشم.
فنجان قهوه را برداشت و سر کشید، پاهایش را روی میز گذاشت، و از پس شیشه‌های بلند و بزرگ، به خیابان نگاهی انداخت. بیست و هفت سال از عمرش را در همین چهارراه گذرانده بود. اولین بار که به این ساختمان قدیمی پا گذاشت، جوانی بود که به کمک مادر و فروش چند تکه‌فرش، آن‌جا را خریده بود. حالا مادر نبود، دو دختر نوزده و بیست ساله داشت و موهایش رو به سپیدی می‌رفت و شکمش هم جلو آمده بود.» 

افشین(محمدباقر) طباطبایی در سال 1340 در تهران متولد شد. 

«دفاع از جان، مال، ابرو، ناموس، شرف و ...»، «خشونت‌هاي اجتماعي»، «يك نفس زندگي» و «در امتداد پاييز» از جمله آثار اين نويسنده هستند. 

«چهاراره» در 120 صفحه، با شمارگان یک‌هزار و 100 نسخه، به قيمت چهار هزار تومان و از سوی نشر افراز منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها