یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱
عیادت وزیر ارشاد از علی معلم دامغانی

سید محمد حسینی امروز یکشنبه (23 تيرماه) با حضور در بیمارستان شهدای تجریش ضمن عیادت از علی معلم دامغانی در جریان روند درمانی این استاد شعر و ادبیات انقلاب اسلامی قرار گرفت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد حسینی روز یکشنبه با حضور در بیمارستان شهدای تجریش ضمن عیادت از علی معلم دامغانی در جریان روند درمانی این استاد شعر و ادبیات انقلاب اسلامی قرار گرفت. 

حسینی در این عیادت ضمن گفت‌وگو با پزشک معالج و خانواده دامغانی، در جریان آخرین وضعیت جسمانی و روند درمانی وی قرار گرفت. 

وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی ضمن آرزوی شفای عاجل برای شاعر نام‌آشنای حوزه ادبیات انقلاب اسلامی، گفت: وزارت ارشاد از طریق صندوق هنرمندان، حمایت های لازم را در خصوص درمان این استاد فرهیخته شعر و ادبیات به عمل خواهد آورد. 

علی معلم دامغانی نیز ضمن تشکر از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیمارستان درباره بیماری فعلی و روند درمانی اش توضیحاتی را ارايه کرد. 

علی معلم دامغانی، شاعر پیشکسوت انقلاب اسلامی، چهره ماندگار شعر و ادب فارسی و ريیس فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی به دلیل عارضه مغزی در بخش مراقبت های ویژه «آی سی یو» بیمارستان شهدای تجریش بستری شده است. 

علی معلم دامغانی، شاعر نامدار انقلاب اسلامی و سراینده اثر معروف «رجعت سرخ ستاره» روز گذشته(شنبه) به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان شهدای تجریش بستری شد. 

علی معلم متولد ۱۳۳۰ دامغان و چهره ماندگار عرصه شعر و ادب فارسی در سال 1380 است که در دی‌ماه سال ۱۳۸۸ از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان ريیس فرهنگستان هنر انتخاب و مشغول به کار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها