سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
کودکان روستا‌های گناباد صاحب کتا‌بخانه سیارمی‌شوند

یک کتابخانه سیار روستایی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گناباد با مساعدت آموزش و پرورش و اداره کتابخانه‌های عمومی این شهر راه‌اندازی‌ می‌شود. این تصمیم حاصل دومین نشست انجمن کتابخانه‌های شهرستان گناباد بود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعظم خزاعی، مسوول مرکز فرهنگی، ‌هنری شماره دو کانون گناباد در استان خراسان رضوی دراین‌باره گفت: این تصمیم در دومین نشست انجمن کتابخانه‌های شهرستان گناباد گرفته شد. 

به گفته وی، این نشست در زمینه راه اندازی کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گناباد صورت گرفت و در نهایت قرار شد اداره آموزش و پرورش شهرستان، یک دستگاه مینی‌بوس را تامین و اداره کتابخانه‌ها نیز در تجهیز آن با کانون همکاری کند. 

خزاعی یادآور شد: در این برنامه همچنین مقررشد فرمانداری این شهر موضوع اختصاص زمین و ساخت مرکز فرهنگی‌هنری کانون در شهر بیدخت از توابع گناباد را در شورای این شهرستان پیگیری کند. 

مسوول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون گفت: در پایان این نشست اعضای انجمن از اداره آموزش و پرورش شهرستان در خواست کردند تا با هماهنگی‌های لازم برنامه‌ای را برای بازدید دانش‌آموزان مدارس شهرستان از مراکز فرهنگی‌هنری کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه‌های عمومی در طول سال تنظیم کنند. 

در این نشست که فرماندار، نماینده امام جمعه و نزدیک به 30 نفر از مسوولان اداره‌ها، نهادها، ارگان‌های نظامی و انتظامی، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و کتابخانه‌های شهرستان حضور داشتند گزارشی از عملکرد، موفقیت‌ها و افتخارات اعضا و مربیان مراکز کانون گناباد در سال 91 از سوی مسوول مرکز ارایه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها