یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
استقبال 2 هزار نفری از طرح ملی مفتاح

بیش از دو هزار نفر از سراسر کشور در 10 روز نخست زمان ثبت‌نام در طرح ملی مفتاح ویژه آموزش تلفنی مفاهیم قرآن کریم از این طرح استقبال کردند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، این طرح جدیدترین روش آموزش غیرحضوری مفاهیم قرآن کریم در کشور است که طی 15 تا 18 ماه در قالب پنج تا شش دوره آموزشی بر اساس سطوح علمی افراد برگزار می‌شود. 
 
متقاضیان ثبت‌نام در این طرح ملی پس از دریافت برنامه آموزشی و بسته کمک آموزشی، به صورت منظم هفته‌ای دو مرتبه یا یک مرتبه تحت آموزش استادان پشتیبان قرار می‌گیرند و طی فرآیند آموزشی با لغات قرآن و ترجمه آن، قواعد عربی و ترجمه آیات و عبارات بر اساس کتاب‌های مفاهیم استاد وکیل آشنا می‌شوند. 

این افراد پس گذراندن این دوره آموزشی، به ترجمه قرآن کریم مسلط و با تدبر در قرآن به مفاهیم کلام حق آشنا خواهند شد.

بسته کمک آموزشی این طرح شامل کتاب‌های هدی (راهنمای مفاهیم قرآن و کلیدهای فهم بهتر قرآن)، ‌مفاهیم استاد وکیل، سعی (تمرین مفاهیم قرآن) و لوح فشرده استاد پرهیزگار است. 

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در طرح ملی مفتاح ویژه آموزش تلفنی مفاهیم قرآن کریم می‌توانند تا فردا (دوشنبه، 25 شهریور) با شماره 66978001-021 تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.ehoda.com مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط