چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱
مهلت ارسال آثار به جایزه داستان‌نویسی و تصویرگری  تمدید شد

سه برگزیده پنجمین دوره جشنواره داستان‌نویسی و تصویرگری انتشارات علمی و فرهنگی قدردانی می‌شوند. آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جایزه 30 مهر اعلام شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی، فرهنگی، دبیرخانه جشنواره داستان‌نویسی و تصویرگری انتشارات علمی، فرهنگی اعلام کرد در اختتامیه این جشنواره به نفرات اول تا سوم برگزیده به ترتیب مبلغ 50، 30 و 10 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.

انتشارات علمی و فرهنگی با هدف رشد و شکوفایی استعدادها در حوزه ادبیات کودک و نوجوان و جوان، این جشنواره را به صورت دوسالانه برگزار می‌كند. 

علاقه‌مندان برای شركت در این جشنواره می‌توانند موضوع داستان‌ها را آزاد انتخاب کنند و داستان‌ها باید در محدوده سنی كودك، نوجوان و جوان باشد. همچنین آثار ارسالی، باید خوانا، روی كاغذ یك رو و تایپ شده باشد.

مهلت اولیه ارسال آثار 15 شهریور سال جاری بوده که به علت استقبال و درخواست علاقه‌مندان، این مهلت تا 30 مهرماه ماه سال جاری تمدید شده است و آثار ارسالی نیز، عودت داده نخواهد شد.

پس از برگزاری جشنواره و انتخاب داستان‌های برگزیده، در ادامه آن، جشنواره تصویرگری برای داستان‌های برگزیده برگزار و به نفرات برتر معرفی خواهند شد. علاوه بر آن، داستان‌های برگزیده در فرآیند بررسی برای چاپ و نشر از سوی انتشارات علمی و فرهنگی قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها