به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب، سومین کتاب از مجموعه کتابهای چهل گفتار است که تاکنون چاپ و منتشر شده است.
اصلی ترین مخاطب کتابهای چهل گفتار «مدیران» هستند. این کتاب برای رونق بخشیدن به کسب و کار مدیرانی که تمایل دارند اقدامات عملیاتی را با هدف جلوگیری از هزینه، افزایش درآمد و سودزایی و پایداری کسب و کارها به راه اندازند، چاپ و منتشر شده است.
به گفته نگارنده، هدف این کتاب این است که «بر پایه دانش های تازه، به زبانی ساده، روان، به دور از حاشیه پردازی و واژه های پیچیده و فنی از مسايل و موضوعاتی بگوید که توان مدیرانش را افزایش دهد؛ هم در قدرت پردازش در حل مسائل کسب و کارها، و هم در به راه اندازی فعالیت های اجرایی.»
این کتاب در سه فصل تنظیم شده است. «نگرش ها و دانش های بازاریابی»،«انواع بازاریابی» و «تبلیغات» از فصلهاي سه گانه این کتاب هستند که افزون بر دانش های تازه، همواره نگاه اجرایی، عملیاتی و مهارتی را مدنظر قرار داده است.
در فصل اول این کتاب، نگرش ها، مهارتها و دانش های تازه ای برای ارايه قدرت پردازش به مدیران و همچنین راهکارهای عملی به آنها آموزش داده می شود.
در فصل دوم، به توضیح انواع بازاریابی ها و کاربرد آنها در مواقع گوناگون از جمله بازاریابی ورزشی، بازاریابی سیاسی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی گردشگری پرداخته شد.
در فصل سوم، انواع تبلیغات و روش ها و تکنیک های غیر متعارف تبلیغات توضیح داده می شد تا مدیران در صورت لزوم، تصمیم بگیرند که کدام تبلیغ برای کالاها و محصولاتشان مناسبتر است.
این کتاب، پیکرهای ساختارمند در اختیار مدیران و علاقه مندان این حوزه قرار میدهد تا به واسطه آن قدرت تصمیم گیری های خود را افزایش دهند.
كتاب هاي «ارتقای مهارتهای شخصی در کسب و کار» و « چهل گفتار پیرامون مشتری نوازی در کسب و کار» دو عنوان دیگری است که از سوي همین نویسنده تقدیم اهالی بازاریابی میشود.
کتاب «چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای بازاریابی» از پرویز درگی، از سوي انتشارات بازاریابی با شمارگان هزار و 100نسخه در 264 صفحه و به بهاي 10هزار تومان منتشر شده است.
دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
نظر شما