شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
برگزاری نمایشگاه مهرگان کتاب توسط جمعی از زنان ناشر

پروین صَدَقیان‌حکاک، مدیر انتشارات گل‌آذین با اعلام خبر افتتاح نمایشگاه مهرگان کتاب از سوی جمع صنفی فرهنگی زنان ناشر گفت: این نمایشگاه به همت 30 زن ناشر یکشنبه (7 مهرماه) از ساعت 15 در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد._

پروین صدقیان‌حکاک در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: نمایشگاه مهرگان کتاب از سوی جمعی از زنان ناشر از 7 تا 16 مهرماه در فرهنگسرای ارسباران برای نشان دادن توانایی‌های بانوان در حوزه نشر برگزار خواهد شد. 

مدیر انتشارات گل‌‌‌آذین ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از دو هزار عنوان کتاب با موضوع‌های مختلف مانند زنان، ادبیات، هنر، روان‌شناسی، کودک و نوجوان، رمان، علوم انسانی، دانشگاهی، آموزشی و سایر موضوع‌های علمی ارایه خواهد شد. 

وی با اشاره به توانایی بالای بانوان در حوزه نشر گفت: از آقایان درخواست می‌کنیم که به این نمایشگاه بیایند و از آثار بانوان بازدید کنند و شیوه خاص بانوان در نگارش، جمع‌آوری و دقت در ارایه مطالب را دریابند.

صدقیان درباره مهمانان حاضر در افتتاحیه این نماشگاه اظهار کرد: از علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیاری از مسوولان دولتی و صنفی به صورت جداگانه دعوت کرده‌ایم تا به این مراسم بیایند و امیدواریم مسوولان با حضور در این مراسم به بانوان برای فعالیت بیشتر در حوزه فرهنگ و نشر انگیزه بدهند. 

مدیر انتشارات گل‌‌آذین ادامه داد: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کردیم تا به این نمایشگاه بیایند و مشاهده کنند که بانوان ناشر، چگونه بدون کمک هیچ ارگان دولتی و با همت و پشتکار خود چنین نمایشگاه‌هایی را برگزار می‌کنند. 

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: زنان ناشر متشکل از جمعی از بانوان ناشر کشور به‌شمار می‌آیند که در طول سال برنامه‌های متنوعی مانند نقد کتاب، شب شعر و نمایشگاه کتاب را برای پیشبرد حوزه نشر برگزار می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند 7 تا 16 مهرماه، از ساعت 10 صبح تا 8 شب از نمایشگاه مهرگان کتاب، واقع در فرهنگسرای ارسباران به نشانی سیدخندان، ضلع شمال غربی، خیابان ارسباران (جلفا) دیدن کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها