یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
انتشار 3 عنوان کتاب ویژه طلاب به همت هاجر

مسوول روابط عمومی نشر هاجر، وابسته به حوزه علمیه خواهران از انتشار سه عنوان کتاب در روزهای اخیر خبر داد.-

علی رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: نوبت چاپ ششم کتاب «آشنایي با علوم بلاغي» نوشته حميد محمدي به تازگی از سوی نشر هاجر راهی بازار کتاب شد. محتوای این اثر به تبيين علم معاني می‌پردازد. در حقیقت، در این کتاب سخن از حالات گوناگون برای هماهنگي با مقتضاي حال به میان می‌آید.

وی با بیان این‌که مباحث آورده شده در این اثر برگرفته از علوم قرآني‌اند، ادامه داد: همچنین علم بيان به ايراد معناي مطابق با مقتضاي حال و علم بديع به بحث از ابعاد معنوي و لفظي توجه دارد. چاپ ششم کتاب «آشنائي با علوم بلاغي» با شمارگان سه هزار و 500 نسخه، ‌در 320 صفحه و به بهای 88 هزار ريال روانه بازار کتاب شده است.

مسوول روابط عمومی نشر هاجر همچنین با اشاره به انتشار کتاب «صرف متوسطه باب اسم» از دیگر‌ آثار حمید محمدی گفت: این کتاب در باب اسم مباحثی مانند ثلاثی، رباعی و خماسی، اقسام مصدر، مشتقات، مذکر و مونث، اسم مثنی، جمع سالم، جمع مکسر، اسم مصغر، اسم منسوب، اقسام و احکام مرکب، اعلال و ابدال در اسم، معارف، معرب و مبنی، اقسام و احکام اعداد و اقسام و وشیوه کتابت همزه و ورش تجزیه اسم را مطرح می‌کند و آموزش می‌دهد.

وی افزود: چاپ ششم «صرف متوسطه باب اسم» همراه با دفترچه تمرین با شمارگان یک هزار نسخه، در ‌300 صفحه و به بهای 84 هزار ريال از سوی مرکز نشر هاجر منتشر شده است.

رضایی ادامه داد: همچنین کتاب «تاریخ فرهنگی سیاسی ایران معاصر» را دکتر نجف لکزایی در 9 فصل مفاهیم و چارچوب نظری، نظام سیاسی و دولت در ایران معاصر، علما، نیروهای مذهبی و دغدغه حفظ دین، زمینه‌های اندیشه‌ای تحولات سیاسی ایران معاصر، عقب‌ماندگی و توسعه، ارزیابی تکاپو، شکاف‌های ساختاری، هویت و احزاب در ایران، سکولاریزم و سکولاریزاسیون در ایران معاصر، اقتصاد سیاسی ایران معاصر و نقش قدرت‌های خارجی در تحولات ایران معاصر نوشته است.

وی یادآور شد: چاپ سوم کتاب «تاریخ فرهنگی سیاسی ایران معاصر» با شمارگان پنج هزار و 500 نسخه، در 468 صفحه و به بهای 130 هزار ريال ویژه طلاب به تازگی از سوی مرکز نشر هاجر منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط