به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این اثر در 20 فصل به مطالبی مانند فلسفه اوقات فراغت و شناخت تکامل آن، بازی، تفریح، اوقات فراغت و نیازهای افراد، اوقات فراغت و نیازهای افراد، اوقات فراغت، محصول اوقات فراغت، برنامهریزی برای اوقات فراغت و روندهای موجود در صنعت اوقات فراغت میپردازد.
همچنین مطالبی نظیر تدارکات اوقات فراغت در بخشهای دولتی، تجاری و داوطلبی، مدیریت، برنامهریزی فراغتی، خدماتی و اماکن تفریحی، ارزشیابی عملکرد بر اساس مدیریت مبنای اهداف، بازاریابی اوقات فراغت و تفریحات، کارگزینی و ساختار منابع انسانی در خدمات اوقات فراغت، برگزاری مسابقات بزرگ، تعلیم و تربیت مدیریت تفریح و اوقات فراغت کارآمد و مدیریت تفریح میپردازد.
مخاطبان کتاب مدیریت اوقات فراغت و تفریحات سالم همچنین با مضامینی نظیر تاثیر انقلاب صنعتی، انگیزه و نیاز انسان، نظریههای تفریح، تحصیل و اوقات فراغت، حق بچه نسبت به بازی، چشمانداز تاریخی، نقش گروههای داوطلب در جامعه، استراتژیهای دو جهتی، شاخصهای عملکرد، توزیع منصفانه، نظریه مدیریت کلاسیک، روش و شیوههای بازاریابی، استخدام و روشهای انتخاب آشنا میشوند.
نخستین چاپ کتاب مدیریت اوقات فراغت و تفریحات سالم با شمارگان 500 نسخه، در 320 صفحه، به قیمت 195 هزار ريال بهتازگی از سوی نشر بامداد کتاب راهی بازار کتاب شدهاست.
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱
نظرات