به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در شماره جدید مدیریت ارتباطات هشت یادداشت با عناوین «روابط عمومی در خدمت سئو، چگونه خبرنگاران را هدف قرار دهيم؟»، «لزوم درخشش روابط عمومي در رويداد استارتاپ ويکند»، «ارزيابي کارايي برنامه روابطعمومي و ارتباطات يکپارچه»، «نيکي اجتماعي، گفتوگوي جهاني و رسانههاي جديد»، «رسانههاي اجتماعي؛ مرگ سلطه خبري و پولها، پيش به سوي عدالت رسانهاي»، «چگونه از آب کره میگيرند؟ بررسي اجمالي وضع اقتصادي شبکههاي اجتماعي»، «صيانت از نام خليج فارس در رسانههاي اجتماعي» و «ظرفیت مغفول مانده شبکههای اجتماعی» آمدهاست.
مصاحبه با محمد سلیمانی، وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات با عنوان «دروغ است گفته شود مخابرات در اختیار سپاه است»، گفتوگو با حسين انتظامي، معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با عنوان «ميتوانيم در بهار 94 شاهد نظام صنفي مطبوعات باشيم» و گفتوگو با محمدرضا صادق، مشاور رسانهاي ریيس جمهوری با عنوان «ظرفيت شبکههاي اجتماعي ملي را ارتقاميدهيم» از تیترهای برجسته ماهنامه هستند.
انتظامی با تشریح دیدگاههایش درباره شکلگیری سازمان نظام صنفی مطبوعات گفته است که ميتوانيم در بهار 94 شاهد نظام صنفي مطبوعات باشيم.
صادق نیز در میان صحبتهای مختلفی که از حوزه سیاست رسانهای دولت در سفرهای خارجی بیان کرده، به مباحثی در حوزه شبکههای اجتماعی پرداخته و بر تلاش رسانهای دولت در بخش افزایش بهرهبرداری از ظرفیتهای بومی شبکههای اجتماعی تاکید کردهاست.
در ادامه مطالب این ماهنامه، گزارشی از برگزاری نخستین کنفرانس حرفهایگرایی در روابط عمومی با عنوان «تعامل مناسب با دو حوزه تبليغات و رسانه؛ الزام روابط عمومیهای حرفهاي» ارایه شدهاست. همچنین چهار مقاله در بخش پرونده جای گرفتهاست.
رسانهها و پرزیدنت با هدف اصلی بررسی رویکردهای گفتوگوی خبرنگاران با رییسجمهوری به ارایه مطالبی در این زمینه پرداخته است. مقالهای با عنوان «کام تلخ کودکان از تبلیغات تجاری» درباره تاثیر آگهیهای تجاری بر رفتار، شخصیت و سرنوشت و آینده کودکان بحث کرده است و دو مقاله پایانی، «ارتباطات در خدمت گردشگری» به بررسی نقش ارتباطات در توسعه صنعت توریسم پرداخته و «ارتباطات هنری برای صلح در سوریه» از نقش ارتباطات مردمی هنرمندان در پیشبرد اهداف گروههای مختلف در سوریه سخن گفتهاست.
ارایه ترجمهای از فصلهای یک کتاب، طبق سنت گذشته ماهنامه مدیریت ارتباطات در شماره جدید نیز دیده میشود. اینبار فصل 11 کتاب «پژوهش تأثیرات رسانهای» نوشته گلن جی اسپارکس و ترجمه ناصر اسدی با عنوان «انقلاب در فناوری رسانهها» مطلب پایانی این مجله را در برمیگیرد.
چهل و دومین شماره ماهنامه خبری تحلیلی اطلاع رسانی «مدیریت ارتباطات» با مدیر مسوولی امیرعباس تقیپور و سردبیری امیر لعلی در 84 صفحه با قیمت 6 هزار تومان بر پیشخان مطبوعات قرار گرفته است.
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
نظر شما