شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
طنین «شوق خواندن» در مدارس محروم استان تهران

مدیر مسوول پایگاه اطلاع‌رسانی سرزمین کتاب (کیدز بوک) از اجرایی شدن طرح «شوق خواندن» خبر داد و گفت: این طرح با هدف تکمیل کتابخانه‌های مدارس ابتدایی مناطق محروم تهران از نخستین روز آذر ماه آغاز شده و تا پانزده روز ادامه دارد./

پریا فرهادی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: این طرح با همکاری سه مدرسه مجتمع خواجه نصیرالدین توسی و مجتمع نورا و دبستان مبتکر این حرکت آغاز شده‌‌است.

وی درباره این طرح توضیح داد: افراد کتاب‌های خوانده شده و سالم خود را که مناسب مقاطع تحصیلی یکم تا ششم ابتدایی است می‌توانند به دو شیوه‌ «تحویل به پیک‌های کیدز بوک» و «خرید کتاب از کیدز بوک و ارایه کتاب‌های خود به جای پرداخت وجه ارسال»  به این طرح عرضه کنند. 

مدیر مسوول پایگاه اطلاع‌رسانی سرزمین کتاب (کیدز بوک) با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود استقبال از این طرح خوب باشد، گفت: کوشیده‌ایم افراد و مشتری‌های این پایگاه اطلاع‌رسانی را از طریق تبلیغات گوناگون مانند ارسال پیامک و تماس تلفنی از این طرح آگاه کنیم.

وی افزود: همچنین به مناسبت هفته کتاب تلاش کردیم هفت کتاب برتر را به مخاطبان یایگاه اطلاع‌‌رسانی کیدز  بوک معرفی کنیم. این آثار بر اساس معیارهای سنجش کارشناسان کتاب کیدز بوک انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط