«مبانی نظری و عملی کاربرد اینترنت در فرآیند تدریس و یادگیری» عنوان اثری است به قلم اسماعیل زوارکی و همکاران وی که در پی تشریح چگونگی یکپارچه کردن فناوری با فرایند یادگیری است.-
در فصل سه فصل نخست این کتاب «نظریههای یادگیری و تدریس مبتنی بر وب»، «برنامهریزی و طراحی یادگیری و تدریس مبتنی بر وب» و «شناسایی و ارزشیابی مواد و منابع یادگیری در اینترنت» بررسی شده و به معلمان یادآوری میکند که دانشآموزان خود را با ظرفیتها و تهدیدهای این فناوری آشنا کنند.
«فناوریهای اینترنتی»، «انتشار اطلاعات بر روی اینترنت»، «فناوریهای اینترنتی» و «کاربرد اینترنت در فرآیند ارتباط» نیز موضوعات مطرح شده در فصلهای چهارم تا هفتم این کتاب را شامل میشوند.
معلمان که مخاطبان اصلی این اثر علمی و آموزشی هستند، در فصلهای هشتم و نهم با «کاربرد اینترنت در حل مساله مشارکتی» و «کاربرد این فناوری در تحقیق و اکتشاف» آشنا میشوند.
فصل پایانی کتاب حاضر نیز به آشنایی با کاربرد این فناوری در مشارکتها اختصاص دارد.
کتاب «مبانی نظری و عملی کاربرد اینترنت در فرآیند تدریس و یادگیری» با شمارگان یکهزار نسخه در 328 صفحه، به بهای 18 هزار تومان از سوی نشر آوای نور به چاپ رسیده است.
نظر شما