به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نویسنده در این کتاب با چند فصل متنوع سعی کردهاست که رویکردهای نوین در امر مخاطبشناسی کتاب کودک را مورد ارزیابی قرار دهد.
در بخشی از این کتاب آمدهاست: «گاهی نویسنده پیش از شروع نوشتن کتابش مخاطب را انتخاب میکند و گاهی در حین نوشتن و گاهی پس از آن و گاهی حتی انتخاب به مخاطب واگذار خواهد شد. حتی اگر انتخاب به مخاطب هم واگذار نشود، او در برابر انتخاب منفعل نیست و فعال است و موضعش را بیان می کند...»
«خانم معلم و آقای نقاش،قصههای شیرین مغزدار، بچههای بز زنگولهپا کجا بودند؟، روباه غذای لکلک را چهجوری خورد؟، کدو قلقلهزن کی برگشته بود؟، خاله سوسکه با کی ازدواج کرد؟ و خرس دانا چرا به این روز افتاده بود؟» از دیگر کتابهای این نویسنده هستند.
کتاب «مقدمه ای بر مخاطبشناسی کتاب کودک، کتاب باواسطه» در شمارگان 3 هزار نسخه و بهای 20 هزار ریال از سوی واحد آفرینشهای ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عرضه شده است.
سهشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
نظر شما