به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از معاونت پژوهشی خانه هنرمندان ایران، نخستین همایش نشانهشناسی تبلیغات در اسفند جاری با همکاری خانه هنرمندان ایران و مدرسه گرافیک و تبلیغات ایده و با حضور استادان و پژوهشگران حوزههای نشانه شناسی، تبلیغات و رسانه برگزار میشود.
هدف از برگزاری این هماندیشی، آگاهی و معرفی آخرین مطالعات و پژوهشهای انجام شده در این حوزه و ارایه آن در قالب اثری منسجم با قابلیت ارجاع برای دانشجویان و پژوهشگران است.
همچنین معاونت پژوهشی خانه هنرمندان از عموم پژوهشگران و علاقهمندان و دانشجویان این حوزه دعوت کرده است تا مقالات یا پژوهشهای انجام شده در سالهای اخیر خود را برای معرفی و چاپ در مکتوبات این هماندیشی که از سوی انتشارات ایده، منتشر میشود، ارایه کنند.
چکیده مقالات و مقالات رسیده پس از بررسی و تایید شورای علمی هماندیشی به چاپ خواهد رسید.
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و چکیده رساله، چهارشنبه 23 بهمن است.
همچنین بخش جنبی این هماندیشی، رسالههای کارشناسی ارشد و دکتری با موضوعات نشانهشناسی تبلیغات و تحلیل تبلیغات به نمایش در میآید.
علاقهمندان برای حضور در این بخش میتوانند یک نسخه از رساله و چکیده آن در یک صفحه (برای چاپ در چکیده مقالات)، به دبیرخانه هماندیشی در معاونت پژوهشی خانه هنرمندان یا مدرسه تبلیغات ایده تحویل دهند.
یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷
نظر شما