یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷
همایش نشانه‌شناسی تبلیغات برپا می‌شود

نخستین همایش نشانه‌شناسی تبلیغات اسفند جاری از سوی معاونت پژوهشی خانه هنرمندان و مدرسه گرافیک ایده برگزار می‌شود. کتاب مجموعه مقالات این همایش نیز به زودی به چاپ می رسد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از معاونت پژوهشی خانه هنرمندان ایران، نخستین همایش نشانه‌شناسی تبلیغات در اسفند جاری با همکاری خانه هنرمندان ایران و مدرسه گرافیک و تبلیغات ایده و با حضور استادان و پژوهشگران حوزه‌های نشانه شناسی، تبلیغات و رسانه برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این هم‌اندیشی، آگاهی و معرفی آخرین مطالعات و پژوهش‌های انجام شده در این حوزه و ارایه آن در قالب اثری منسجم با قابلیت ارجاع برای دانشجویان و پژوهشگران است. 

همچنین معاونت پژوهشی خانه هنرمندان از عموم پژوهشگران و علاقه‌مندان و دانشجویان این حوزه دعوت کرده است تا مقالات یا پژوهش‌های انجام شده در سال‌های اخیر خود را برای معرفی و چاپ در مکتوبات این هم‌اندیشی که از سوی انتشارات ایده، منتشر می‌شود، ارایه کنند.

چکیده مقالات و مقالات رسیده پس از بررسی و تایید شورای علمی هم‌اندیشی به چاپ خواهد رسید.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و چکیده رساله، چهارشنبه 23 بهمن است.

همچنین بخش جنبی این هم‌اندیشی، رساله‌های کارشناسی ارشد و دکتری با موضوعات نشانه‌شناسی تبلیغات و تحلیل تبلیغات به نمایش در می‌آید.

علاقه‌مندان برای حضور در این بخش می‌توانند یک نسخه از رساله و چکیده آن در یک صفحه (برای چاپ در چکیده مقالات)، به دبیرخانه هم‌اندیشی در معاونت پژوهشی خانه هنرمندان یا مدرسه تبلیغات ایده تحویل دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها