به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، موضوعات مورد بحث در کتاب «بازاریابی الکترونیکی» شامل مفاهیم پایه بازاریابی، محیطهای بازاریابی الکترونیکی، انواع روشهای بازاریابی الکترونیکی مانند بازاریابی ویروس و شبکهای، نقش موتورهای جستوجو و شبکههای اجتماعی در بازاریابی است.
از دیگر مباحث این اثر میتوان به نقش وبلاگها در بازاریابی، انواع روشها و ابزارهای تبلیغاتی، قیمتگذاری در بازاریابی الکترونیکی، انواع توزیع کالا در بازاریابی الکترونیکی، تکنیکهای مزایده، مناقصه و واسطهگری الکترونیکی اشاره کرد.
طراحان و برنامهنویسان وبسایتها، مدیران فروش و بازاریابی، متخصصان تجارت الکترونیکی و تمام کسانی که میخواهند محصولات الکترونیکی بفروشند، میتوانند از این کتاب بهرهمند شوند.
در این کتاب مولف پیشنهاد کرده است، مخاطبان پیش از مطالعه این اثر با کامپیوتر و مبانی فناوری اطلاعات، و تجارت الکترونیک آشنایی نسبی داشته باشند.
مخاطبان با مطالعه این اثر با اصول بازاریابی الکترونیکی آشنا میشوند، و در ادامه با روشهای مختلف بازاریابی الکترونیکی، ابزارهای تبلیغاتی، انواع توزیع کالا را در بازاریابی الکترونیکی آشنا خواهند شد.
«آشنایی با مفاهیم پایه بازاریابی و عناصر اصلی آن»، «معرفی محیطهای بازاریابی الکترونیکی و تفاوتهای آن با بازاریابی الکترونیکی»، «انواع روشهای بازاریابی الکترونیکی»از جمله فصلهای این کتاب است.
«ارایه چند نمونه و مثال موردی از انواع بازاریابیهای الکترونیکی»، « نقش موتورهای جستوجو در بازاریابی الکترونیکی»، «نقش شبکههای اجتماعی در بازاریابی الکترونیکی» و «نقش وبلاگها در بازاریابی الکترونیکی» عناوین برخی از فصلهای این اثر را تشکیل میدهند.
از دیگر فصول این اثر میتوان به «انواع روشها و ابزارهای تبلیغات الکترونیکی»، «روشها و ابزارهای افزایش ترافیک وبسایت و معیارهای اندازهگیری آن»، «انواع روشهای قیمتگذاری در بازاریابی الکترونیکی» اشاره کرد.
«انواع روشهای توزیع کالا در بازاریابی الکترونیکی»، «تکنیکهای مزایده، مناقصه و واسطهگری الکترونیکی»، «مفهوم برند و مدیریت آن»، «تحلیل رفتار مصرفکنندگان به کمک ابزارهای مناسب»، «تکنیکهای افزایش مخاطب در تجارت الکترونیکی» و «تدوین استراتژی و مهندسی مجدد برای ورود به بازاریابی الکترونیکی» دیگر مضوعاتی است که مولف در کتاب خود به آنها پرداخته است.
چاپ نخست کتاب «بازاریابی الکترونیکی» با شمارگان یکهزار نسخه در 424 صفحه، به بهای 14 هزار تومان از سوی انتشارات علوم رایانه منتشر شده است.
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۵
نظر شما