پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
بازار کتاب میزبان «بازاریابی یورشی» شد

«بازاریابی یورشی» با هدف آموزش اصول مبارزات انتخاباتی و انعکاس آن در دنیای کسب‌وکار، به همت انتشارات بازاریابی منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نخستین چاپ کتاب «بازاریابی یورشی» اثر مشترک دیوید موری و اسکات میلر، با ترجمه مشترک علیرضا سالمی و نجف آبادی، با پیشگفتاری از پرویز درگی، مدرس دانشگاه، مشاور و محقق بازاریابی، در 9 فصل تالیف شده است. 

سه فصل نخست با «مدل مبارزه انتخاباتی را بپذیرید»،‌ «کار قابل انجام را انجام بده» و «حرکت دادنی‌ها را حرکت بده» عنوان‌بندی شده‌اند. 

«سازمان‌تان را تشویق کنید که روی پیروز شدن تمرکز کند، ‌آن هم پیروزی کامل نه چیز دیگری.» این نخستین جمله نویسندگان کتاب در نخستین فصل کتاب است. در ادامه این فصل در مبحثی با عنوان «پیش به سوی تغییرات» آمده است: «کارکنان امروز باید بیاموزند که یک مدل مبارزه انتخاباتی را بپذیرند و راهبرد تهاجمی را مورد استفاده قرار دهند. یک دلیل آن بحران اقتصادی اخیر است که تغییرات گوناگونی را که در بازار‌های آمریکا و بیشتر بازار‌های جهانی رخ داد،ه پیش‌بینی‌ناپذیر کرده است.»

«با حالت تهاجمی بازی کنید»، «از درون به بیرون ارتباط برقرار کنید» و «واقعیت را فراموش کنید؛ تصورات فرمانروایی می‌کنند» عنوان‌های فصل‌های چهارم،‌ پنجم و ششم کتاب حاضر را شامل می‌شوند. 

نویسندگان این اثر در قالب این فصل‌ها آورده‌اند که برای پیشبرد راهبردتان به سوی اجرایی موفق، باید نخست از برقراری ارتباط با هیات و هسته درون به بیرون شرکتتان شروع کنید. این ارتباط باید از درونی‌ترین چرخه دفتر راهبران شروع شود و از شخص به شخص، به کمیته اجرایی، مسوولان ارشد، مدیران، شرکا، کارمندان، فروشندگان و هیات مدیره، حامیان راهبرد، سهامداران، تحلیل‌گران انتقال یابد.

عنوان‌های بعدی کتاب حاضر شامل «جزییات را جمع کنید:به خاطر داشته باشید که هر چیزی ارتباط برقرار می‌کند»، «با بحران مانند فرآیند استاندارد عملیاتی رفتار کنید» و «شورشی‌های با انگیزه» است. 

در این فصل‌ها می‌خوانیم که: «یک بحران به خودی خود زیان کمتری از واکنش‌هایی دارد که افراد یا شرکت‌ها به آن نشان می‌دهند. نادیده گرفتن و پوشاندن بحران، خسارت واقعی را به وجود می‌آورد.»

نخستین چاپ کتاب «بازاریابی یورشی» با شمارگان یک‌هزار و 100 نسخه در 272 صفحه، به بهای 14 هزار تومان به همت انتشارات بازاریابی به بازار نشر عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها