چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
آشنایی با «بازاریابی انگیزشی» در قاب کتاب

کتاب «بازاریابی انگیزشی» با هدف بررسی و شناسایی مفاهیم و محرک‌های موثر در کسب ‌و کار موفق، از سوی انتشارات ققنوس به بازار کتاب آمد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «بازاریابی انگیزشی» عنوان اثری از رابرت ایمبرایل است که به همت لطیف احمدپور و اسماعیل نوری به فارسی برگردانده شده است. این کتاب در چهار بخش از سوی انتشارات ققنوس به بازار نشر عرضه شده است.

دو بخش نخست کتاب با عنوان‌های «مفاهیم بازاریابی انگیزشی» و «محرک‌های هیجانی» به مباحثی مانند بازار‌یابی انگیزشی و اهمیت آن برای کسب و کار شما،‌ مشتریانتان را ترغیب کنید که هم‌اکنون خرید کنند و محرک هیجانی دوم عشق، پرداخته است.

مولف در نخستین بخش کتاب در تشریح مفاهیم بازاریابی، و مقوله بازار‌یابی انگیزشی و اهمیت آن برای کسب و کار آورده است: «در جامعه ما صد‌ها نوع انگیزه وجود دارد، اما به عنوان یک بازار‌یاب، فقط تعداد انگشت‌ شماری از آن‌ها واقعا ارزش توجه ما را دارند.»

نویسنده در تشریح مقوله انگیزش به‌عنوان یکی از محرک‌های هیجانی در کسب و کار معتقد است که کلید بازاریابی انگیزشی این است که تمام تلاششان را به کار ببندید تا خریداران احتمالی را برای خرید از خودتان ترغیب کنید و آن‌ها را در حین خرید و حتی پس از آن برانگیخته نگاه دارید. ‌

«خط‌مشی‌های بازاریابی انگیزشی» و «جمع‌بندی مطالب» عناوین دو بخش بعدی کتاب هستند. از جمله مباحث این دو بخش می‌توان به اولین تبلیغ مبتنی بر محرک‌های هیجانی را خلق کنید، خط‌ مشی‌های وب‌سایت و برخیز و مشتریان را تحریک کنید، اشاره کرد. 

نویسنده در سومین بخش کتاب،‌ در بحث «اولین تبلیغ مبتنی بر محرک‌های هیجانی را خلق کنید» نوشته: «عشق، به عنوان یکی ازاین محرک‌ها به دلیل در برداشتن سه سطح از ارتباط‌های شخصی،‌ بسیار قدرتمند است، ‌زیرا ما در حال فاصله گرفتن از یکدیگریم. هم‌اکنون نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ،‌ راه‌های بیش‌تری برای برقراری ارتباط با دیگران داریم، اما از لحاظ اجتماعی،‌ جامعه‌ای جدا و منفصل شده‌ایم.»

نخستین چاپ کتاب «بازاریابی انگیزشی» با شمارگان یک‌هزار و 100 نسخه در 288 صفحه، به بهای 13 هزار تومان به همت انتشارات ققنوس منتشر شده است._

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها