آمازون با تعریف استراتژی ارزان فروشی به ناشرانی مانند «اشت» فشار وارد آورده تا محصولات خود را بین 30 تا 40 درصد تخفیف روی سایت آمازون بفروشند و از آنجایی که «اشت» درخواست آمازون را نپذیرفته، این سایت تصمیم گرفته تا کتابها و محصولات «اشت» را با تاخیر یک تا دو ماهه به دست مشتری برساند و این موضوع هم باعث ضرر و زیان «اشت» شده و هم باعث رنجش مشتریان که بین دعوای دو طرف گرفتار شدهاند.
کاربران در فوروم های اینترنتی و شبکههای اجتماعی با اعتراض نسبت به سیاستهای آمازون از مدیران پرسیدند که چرا باید بین دعوای کاسب کارانه آنها قرار بگیرند و مظلوم واقع شوند؟
اما اینک و بعد از فشار کاربران برای خرید سریعتر جدیدترین رمان جی.کی.رولینگ، آمازون لوگوی تاخیر ارسال را از روی صفحه مربوط به فروش کتاب «کرم ابریشم» برداشته و ارسال بین یک تا دو روز بیشتر نخواهد بود.
نظر شما