به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، در ادامه سلسله نشستهای آموزشی خود، یکشنبه (12 مردادماه) نشست هماندیشی برای برگزاری دوره آموزشی بازاریابی کتاب را در محل انجمن برگزار میکند.
این دوره با هدف آشنایی با محتوا و مشارکت در نهایی کردن سرفصلهای پیشنهادی، با حضور ناشران و کارشناسان حوزه بازاریابی و به همت گروه آموزش و توسعه انجمن برگزار خواهد شد.
گروه توسعه و آموزش انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی، شعار «هیچ تولید موفق بدون اندیشیدن به فروش موفق نخواهد رسید» را برای این دوره انتخاب کرده است.
نشست هماندیشی بازاریابی کتاب، از ساعت 16 تا 19 یکشنبه 12 مردادماه، در محل انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، واقع در خیابان انقلاب، بین دانشگاه و ابوریحان، شماره 1182، طبقه چهارم، واحد 15 برگزار خواهد شد.
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
نظر شما