به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) براساس اطلاعات تازههای نشر پایگاه اطلاعرسانی موسسه خانه کتاب، در مدت هفت ماهی که از سال 93 گذشت، تعداد 22 عنوان کتاب با موضوع صادرات در کشور به چاپ رسیده که 14 عنوان از این آثار نخستین حضورشان را در بازار نشر تجربه کردند و هشت کتاب نیز تجدیدچاپ شدند.
براساس همین گزارش، تعداد آثار تالیفی منتشر شده در این موضوع 18 و آثار ترجمهای چهار عنوان بوده است. ناشران تهرانی در این مدت، 17 اثر با موضوع صادرات روانه بازار نشر کردند و سهم ناشران شهرستانی نیز از این بازار پنج عنوان کتاب بود.
«امور گمركی و فرايند ترخيص كالا (براساس قانون جديد امور گمركی)»
رحيم محترم قلاتی؛ پيمان رضايی؛ زهرا قلیزاده، آترا، 184 صفحه، رقعی (شوميز)، چاپ دوم، یکهزار نسخه، هشت هزار تومان.
«اولويتبندی سرمايهگذاری در صنايع كارخانهای ايران»
مهدی رضائی؛ حسن ولیبيگی؛ امين مالكی، موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، 214 صفحه، وزيری (شوميز)، چاپ نخست، 300 نسخه، هشت هزار تومان.
«بازاريابی بينالمللی»
محمدعلی بابايی زكليكی، سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، 288 صفحه، وزيری (شوميز)، چاپ 12، سه هزار نسخه، 6 هزار و 500 تومان.
«بازاريابی جهانی»
وارن كيگان؛ مارک.سی گرين؛ مترجم: عبدالحميد ابراهيمی، دفتر پژوهشهای فرهنگی، 526 صفحه، وزيری (شوميز)، چاپ نخست، یکهزار نسخه، 29 هزار و 500 تومان.
«بازرگانی فراملی: مديريت صادرات و واردات، راهكارهای قانونی برای رويارويی با تحريم پژوهش و تحليل محتوی»
محمد خانیچهری؛ ويراستار: سحر خانیچهری، وكيل، 306 صفحه، جلد نخست، وزيری (شوميز)، چاپ نخست، یکهزار نسخه، 15 هزار تومان.
«بررسی رابطه گردشگری، تجارت و نرخ ارز در ايران»
مليحه علیاحمدی، سبزرايان گستر، 120 صفحه، وزيری (شوميز)، چاپ نخست، یکهزار نسخه، پنج هزار تومان.
«بررسی موفقيت نمايشگاهها در صادرات»
محسن بهادربيگی؛ محمدرضا تعويقی؛ معصومه عيوضخانی، توسعه شگرف، 110 صفحه، وزيری (شوميز)، چاپ نخست، 200 نسخه، پنج هزار تومان.
«تجارت بينالملل: نظريهها و سياستهای بازرگانی»
سيدجواد پورمقيم، نشر نی، 200 صفحه، وزيری (شوميز)، چاپ 19، سه هزار نسخه، هفت هزار و 600 تومان.
«توسعه صادرات كالاهای با فناوری بالا: سياستها و اقدامات»
يوسف حسنپوركارسالاری؛ حسن ولیبيگی؛ بهزاد دولتی، موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، 252 صفحه، وزيری (شوميز)، چاپ نخست، 300 نسخه، 92 هزار و 500 تومان.
«حقوق بازرگانی بينالملل»
حسامالدين هدايتزاده؛ ويراستار: يوسف پاشازاده؛ عليرضا مظفری، دانشگاه اروميه، 374 صفحه، وزيری (شوميز)، چاپ نخست، 9 هزار تومان.
«حقوق بيع بينالمللی: بررسی كنوانسيون بيع بينالمللی 1980 با مطالعه تطبيقی در حقوق ايران، فرانسه، انگليس و ايالات متحده امريكا»
سيدحسين صفايی؛ مرتضی عادل؛ محمود كاظمی، دانشگاه تهران، موسسه انتشارات و چاپ، 480 صفحه، وزيری (گالينگور)، چاپ چهارم، سه هزار نسخه، 25 هزار تومان.
«حقوق بينالملل سرمايهگذاری»
آندرياس لوونفلد؛ مترجم: محمدجعفر قنبری جهرمی، جنگل؛ جاودانه، 284 صفحه، رقعی (شوميز)، چاپ دوم، یکهزار نسخه، 9 هزار تومان.
«حقوق تجارت بينالملل»
كلايو.ام. اشميتوف؛ مترجم: بهروز اخلاقی، سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، 708 صفحه، (در2جلد )، جلد دوم، وزيری (شوميز)، چاپ چهارم، 500 نسخه، 16 هزار و 500 تومان.
«راهنمای آزمون حقالعملكاری گمرک و خودآموز مقررات صادرات و واردات و قانون امور گمركی»
ايرج زينالزاده، شركت چاپ و نشر بازرگانی، 114 صفحه، پالتويی (شوميز)، چاپ نخست، یکهزار نسخه، پنج هزار تومان.
«راهنمای توسعه كنسرسيومهای صادراتی»
مترجم: معاونت صنايع كوچک سازمان صنايع كوچک و شهركهای صنعت، آيين محمود، 92 صفحه، وزيری (شوميز)، چاپ نخست، یکهزار نسخه، پنج هزار تومان.
«ظرفيتهای صادراتی در برقراری ترتيبات ترجيحی با كشورهای سوريه، تركيه، عراق و لبنان»
ميترا رحمانی؛ حسن ولیبيگی؛ محمدرضا عابدين، موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، 224 صفحه، وزيری (شوميز)، چاپ نخست، 300 نسخه، 9 هزار تومان.
«قانون امور گمركی مصوب 1390/8/22 مجلس شورای اسلامی و آئيننامه اجرايی آن مصوب 1391/12/6 هيئت وزيران...»
رضا بنائی، شركت چاپ و نشر بازرگانی، 212 صفحه، وزيری (شوميز)، چاپ نخست، دو هزار نسخه، 10 هزار تومان.
«قانون امور گمركی، مناطق ويژه اقتصادی»
علیاكبر بالاگر، نصر پروانه، 282 صفحه، رقعی (شوميز)، چاپ دوم، یکهزار نسخه، 12 هزار تومان.
«مديريت بازاريابی بينالمللی»
حسن اسماعيلپور، نگاه دانش، 424 صفحه، وزيری (شوميز)، چاپ 10، یکهزار و 500 نسخه، 20 هزار تومان.
«مديريت صادرات (تئوری - كاربردی)»
ناصر آزاد؛ زهرا محمودخانی؛ سميرا علیاكبری، شركت چاپ و نشر بازرگانی، 272 صفحه، وزيری (شوميز)، چاپ نخست، یکهزار نسخه، 9 هزار تومان.
«نكات برتر و آزمون مديريت صادرات و واردات (ويژه دانشجويان رشته مديريت بازرگانی)»
مهدی قاليبافان بيلندی؛ امين عارفی، راه، 156 صفحه، پالتويی (شوميز)، چاپ نخست، یکهزار نسخه، پنج هزار تومان.
«نكات كليدی و بانک آزمون بازاريابی بينالملل»
زهره صائبدوست، سرافراز، 104 صفحه، رقعی (شوميز)، چاپ نخست، یکهزار نسخه، چهار هزار و 200 تومان.
نظر شما